ایران و جهان

دشمنان تلاش خود را در راستای تخریب ایمان جوانان به کاربسته اند

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه قم اظهار داشت: حجت الاسلام دیرباز رئیس سابق دانشگاه قم در سال‌هایی که در این دانشگاه مدیریت داشتند، خدمات خوبی ارائه کردند که از تلاش‌های ایشان قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه حرکت علمی کشور پس از انقلاب اسلامی سرعت گرفت افزود: در این سال‌ها پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی دانشمندان و جوانان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی بسیار چشمگیر و تأثیرگذار بوده است و این رشد در حالی صورت گرفت که تحریم‌های سنگینی از سوی مستکبران بر کشور ما تحمیل شده بود.

ذوالنوری ادامه داد: دنیا از دستاوردها و پیشرفت‌های کشور ما در این شرایط سخت تحریمی متعجب است و جوانان انقلابی و نخبه همچنان در عرصه‌های علمی حضور دارند و در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

نماینده قم در خانه ملت بیان داشت: با همه پیشرفت‌هایی که در عرصه‌های مختلف علمی داشتیم، اما نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد که در زمینه تربیت ضعف‌های وجود داشته است و آموزش‌ها می‌بایست توأم با تربیت صورت گیرد.

وی عنوان داشت: شعارها و اتفاقاتی که در حوادث اخیر مشاهده شد بر توجه و ضرورت موضوع تربیت و برنامه ریزی در این زمینه تاکید دارد و این رفتارهایی که در این حوادث مشاهده شد سنخیتی با فرهنگ ایرانی نداشت.

نماینده قم در خانه ملت افزود: در مراکزی همانند دانشگاه‌ها انتظار آن است که افرادی که فارغ التحصیل می‌شوند برای جامعه مفید و مؤثری قرار گیرند.

ذالنوری ابراز داشت: امروز دشمنان تلاش خود را در راستای تخریب ایمان و اعتقادات جوانان به کار بسته اند و هجمه‌هایی که در این زمینه صورت می‌گیرد، با هیچ کشور دیگری قابل مقایسه نیست و سرویس‌های مختلف جاسوسی شبانه روزی در حال ارائه محتوای نادرست برای به انحراف کشیدن اعتقادات جوانان هستند تا از این طریق ناامیدی را به جامعه سرایت دهند.

[ad_2]
منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا