ایران و جهان

صدای شکستن استخوان‌های رژیم غاصب اسرائیل در جهان شنیده شد


به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه یکشنبه در همایش فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برتر استان در ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای سالروز آزادسازی خرمشهر، با اشاره پیروزی مردم فلسطین در نبرد ۱۲ روزه با رژیم کودکش اسرائیل و ارتباط آن با عملیات الی بیت‌المقدس سال ۶۱ شمسی و آزادسازی خرمشهر گفت: عملیات الی بیت‌المقدس بزرگترین عملیات رزمندگان ملت ایران و شاهکار نظامی ملت در دوران دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه این پیروزی که در نبرد ۱۲ روزه بین مردم مظلوم فلسطین و رژیم اشغالگر قدس حادث شد دستاوردها و پیامدهای بزرگی دارد، افزود: رژیم اشغالگر صهیونیستی توسط آمریکا و انگلیس با پشتیبانی سازمان ملل در سرزمین‌های اشغالی به وجود آمد و جهان اسلام در آن دوران نتوانست جلوی این روند تحقیرآمیز را بگیرد و این غده سرطانی در درون جهان اسلام سرباز کرد.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) با آوردن انقلاب این روند تحقیرآمیز را دگرگون کرد، لذا شاهد هستیم که غزه به رژیم اشغالگر اولتیماتوم داد و این برای اولین بار در جهان اسلام اتفاق افتاد. انتفاضه‌ای که با رهبری امام خمینی با سنگ شروع شده بود امروزه با بیش از چهار هزار موشک به سرزمین‌های اشغالی اصابت کرد.

سردار سلیمانی ادامه داد: برای اولین بار تمام فرودگاه‌های صهیونیست‌ها تعطیل شد و آمریکایی‌های مقیم سرزمین اشغالی آنجا را ترک کردند و برای اولین بار رژیم اشغالگر تلاش کرد که جنگ گسترش پیدا نکند و جنگ زمینی آغاز نشود و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و صدای شکسته شدن استخوان‌های پوسیده رژیم صهیونیستی به گوش همه جهانیان رسید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی و نصرت الهی نصیب مردم شده و فتح نهایی نزدیک است، افزود: به زودی اسرائیل محو خواهد شد.

بسیج بی نظیرترین تشکیلات مردمی است

وی با اظهار اینکه این مسیر خرمشهرها است که توسط تدابیر راهبردی رهبر معظم انقلاب انجام شده است، گفت: بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی و خدایی و بی‌نظیرترین تشکیلات در دنیا است و فرماندهی این تشکیلات برعهده امام مسلمین جهان است.

وی گفت: ما افتخار داریم از این تشکیلات صیانت و حمایت کنیم و این تشکیلات بر اساس تفکر امامین انقلاب بویژه رهبر معظم انقلاب مهندسی شده و بر اساس بیانیه گام دوم باید بازسازی مجدد شود، لذا انقلاب اسلامی در سه مرحله جامعه اسلامی دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی باید برای بسیج حالت پیش برندگی و پیش روندگی ایجاد کند.

سردار سلیمانی گفت: بر اساس بیانیه گام دوم سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج توسط رهبر معظم انقلاب تصویب شد و معظم‌له این سند راهبردی را مسیر مبارکی نامگذاری کردند و از همه سپاه و بسیج مجاهدت در این مسیر را مطالبه کردند.

وی با عنوان اینکه فصل جدید در تاریخ انقلاب آغاز شده است، لذا گام دوم نباید محصور در جزوات و کتاب و باید پیاده سازی شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: انقلاب اسلامی در سازمان‌ها و نهاد محصور نیست بلکه متعلق به همه مردم است و سند جبهه خرمشهرها که امروز در بابلسر رونمایی شد نتیجه آن تحقق دولت اسلامی است لذا دولت اسلامی تحقق مردم سالاری جامعه است و صاحب انقلاب مردم هستند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا