ایران و جهان

حماسه کرمانی ها مجاور مرقد شهید حاج قاسم/ لشکر سلیمانی آمد

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: مردم استان کرمان از پیر و جوان، زن و مرد در شهرها و روستاهای مختلف بار دیگر به میدان انتخاب آمده‌اند. حضور مردم در شعب اخذ رأی پر شور و همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

مردم با حضور گسترده در دو شعب اخذ رأی در بیت الزهرای کرمان (منزل سابق شهید سلیمانی) و گلزار شهدای کرمان در مجاور مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که طبق وصیت حاج قاسم سلیمانی همیشه پیرو ولایت هستند.

هم اکنون صف‌های طولانی در شعب مختلف رأی در شهر کرمان تشکیل شده است، خبرهای رسیده از روستای قنات ملک محل تولد شهید سلیمانی نیز حاکی از آن است که مردم از دور و نزدیک به این مکان آمده‌اند که با حضور در شعبه‌های اخذ رأی با آرمانهای شهدا تجدید پیمان کنند.

استقبال مردم کرمان برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر و روستا بی نظیر گزارش شده است.

حضور گسترده خانواده‌های شهدا، جوانان، رأی اولی‌ها و مردم از اقشار مختلف در گلزار شهدا چشمگیر است و با رعایت فاصله اجتماعی مردم در انتظار نوبت رأی دهی هستند.

یکی از نخستین رأی دهندگان که در صف رأی ایستاده است می‌گوید: از ساعت ۶ صبح امروز در مجاور مرقد شهید سلیمانی، مردم کرمان دور هم جمع شده‌اند و پیمان بسته‌اند که راه او را ادامه دهند.

رضا ایرانمنش می‌گوید: حضور جوانان امروز نشان می‌دهد که نسل جدید انقلاب پای کار هستند و گوش به فرمان ولی فقیه و پیرو شهدا در مسیر شهید سلیمانی گام برمی دارند.

زهرا حسنی دیگر جوان کرمانی گفت: اگر حاج قاسم امروز زنده بود امروز در صف اول رأی ایستاده بود و ما پا جای پای او می‌گذاریم، نشان می‌دهیم که انقلاب زنده است و حاج قاسم‌های دیگر متولد شده‌اند و این راه ادامه خواهد یافت.

حماسه کرمانی ها مجاور مرقد شهید حاج قاسم/ لشکر سلیمانی آمد

وی با اشاره به وصیت حاج قاسم گفت: امروز ایران حرم است و ما باید با پیروی از رهبر انقلاب این حرم را حفظ کنیم و اجازه ندهیم نا امیدی راه صحیحی که انتخاب کرده‌ایم را تحت تأثیر قرار دهد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم گفت: ما را تحریم کردند و تحت فشار قرار دادند و حالا می‌گویند در انتخابات شرکت نکنید اما ما می آییم و دولت اصلح و انقلابی را تشکیل می‌دهیم و نشان می‌دهیم انقلاب همیشه پویا و پر نشاط است.

حماسه کرمانی ها مجاور مرقد شهید حاج قاسم/ لشکر سلیمانی آمد

محمد قاسمی دیگر شهروندی است که در صف رأی ایستاده و می‌گوید: خوشبختانه همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده است و مردم هم پور شور آمده‌اند، پیر و جوان کنار هم ایستاده‌اند تا بگویند بین نسل‌ها هیچ شکافی وجود ندارد و شعارهای انقلاب با همان اهداف از حنجره مردم خارج می‌شود ما پیر فرزانه انقلاب را تنها نمی‌گذاریم و به دستور رهبر قبل از آغاز رأی گیری اینجا بودیم.

وی رأی را وظیفه شرعی و حق قانونی دانست و افزود: عدم شرکت در انتخابات تنها دشمن را راضی نگه می‌دارد، ما ملت ایران همیشه متحد و کنار هم بوده‌ایم و این رویه را تا آخرین قطره خون ادامه می‌دهیم.

گزارش‌ها از حضور پر شور و لحظه به لحظه مردم در شهرهای مختلف استان کرمان در پای صندوق‌های رأی حکایت دارد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا