اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسط

راهیابی مددجویان کمیته امدادخوزستان به جشنواره کشوری باران وحی

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ ناصر اسکندری اظهار کرد : جهت رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره آثار خود را در قالب کلیپ تهیه و به معاونت فرهنگی استان ارسال نمودند .

اسندری تصریح کرد: معاونت فرهنگی استان نیز پس از تجمیع کلیه آثار از طریق فضازی مجازی به دبیرخانه جشنواره در مرکز ارسال نمودند.

وی گفت : در مجموع ۳۶۰ کلیپ در بخش های مختلف جشنواره ارسال شد و از بین این آثار تعداد ۲۰ اثر در بخش آوایی از شرکت کنندگان به مرحله کشوری راه یافتند.

این مقام مسئول گفت : ۵ نفر از بانوان دربخش ترتیل و حفظ ۲۰جژء قران کریم به مرحله کشوری راه یافته اند .۱۵ نفر هم از آقایان نیز در بخش تحقیق ، ترتیل و اذان به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند‌.

معاون فرهتگی کمینه امداد امام خمینی (ره ) خوزستان خاطر نشان کرد : این جشنواره درقالب ۴ بخش آوایی ، معارفی ، ادبی و هنری و در سه رده ی سنی زیر ۱۲ سال ، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال و دو بخش خواهران و برادران از اسفند ماه ۹۸ شروع و مهلت ارسال آثار (ارسال کلیپ به صورت مجازی) تا پایان تیر ماه ۹۹ بوده است.

اسکندری افزود: فراهم نمودن زمینه ارتباط گروههای مختلف مددجویان با قرآن، ارتقاء عزت نفس ، امید، شادکامی در پرتو انس و همنشینی با قرآن و جاری شدن مفاهیم متعالی آن در بستر زندگی افراد،شناسایی استعدادهای گوناگون قرآنی، ادبی، هنری و فراهم نمودن زمینه ارتقاء آنان و معرفی به جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره وحی بوده است.

وی گفت :مرحله کشوری بخش آوایی از ۲۵ لغایت ۳۱ شهریور به صورت ویدوئو کنفرانس در حال برگزاری می باشد و نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی با خاطر نشان کردن اینکه بخش ترتیل ، تحقیق و اذان به میزبانی استان تهران و بخش حفظ به میزبانی استان اصفهان برگزار گردیدافزود : سایر بخش های جشنواره(معارف، ادبی ، هنری) در حال داوری از سوی دبیرخانه جشنواره می باشد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا