ایران و جهان

گرامی‌داشت روز بصیرت در دانشکده پزشکی شیراز برگزار می‌شود

سید ابوالفضل هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا کنون، دشمنان همواره در پی غبار آلود کردن فضای جامعه ما بوده‌اند.

وی افزود: موضوع بصیرت و آگاهی همواره از سوی امام راحل و رهبر معظم انقلاب مورد توجه بوده است تا با داشتن آگاهی و بینش لازم، مردم و مسئوولان در صحنه حاضر شوند و بهترین عملکرد را داشته باشند، خوب تشخیص دهند و خوب عمل کنند.

رئیس جامعه بسیج پزشکان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر وقایع سال ۸۸ عنوان کرد: در آن سال، مقام معظم رهبری با توجه به شرایط جامعه و فضای انتخابات که دشمن اقدام به غبار آلود کردن فضا کرده بود بر آگاهی و حضور مردم در صحنه تاکید کرد و از آن زمان ۹ دیماه هر ساله با عنوان روز بصیرت گرامی داشته می‌شود.

هاشمی ادامه داد: حضور موثر و با بصیرت مردم در ۹ دی ۸۸ باعث شد تا بار دیگر به پیروزی و افتخاری همچون انقلاب ۵۷ دست یابیم.

رئیس جامعه بسیج پزشکان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: از سال ۸۸ مقام معظم رهبری، همواره در سخنان خود بر اعمال بصیرت تاکید دارند و اگر این بصیرت نبود از آن شیطنت‌های دشمن سربلند بیرون نمی‌آمدیم.

هاشمی اعلام کرد: هر سال در این سالروز، ستاد بزرگداشت ۹ دی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور بسیج دانشجویی، کارکنان، اساتید و …  گرامی داشته می‌شود و امسال نیز روز یکشنبه ۸ دیماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ با حضور سخنرانی همچون «آیت الله دژکام»، نماینده ولی فقیه در شیراز، «دکتر لنکرانی»، عضو هیئت علمی دانشگاه، مردم و دانشگاه، مراسمی در سالن شهید مطهری دانشگاه پزشکی شیراز، برگزار می شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که در پی تغییر نرخ بنزین به وجود آمد، عنوان کرد: در برنامه‌های امسال که دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای گرامیداشت ۹ دی در نظر گرفته است به تفصیل برای آگاه سازی مردم و بصیرت افزایی در فتنه‌های دشمن پرداخته خواهد شد که اگر این بصیرت نبود با حضور مردم بار دیگر نقشه‌های دشمن نقش بر آب نمی‌شد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا