ایران و جهان

هنگام‌پور: فدراسیون بسکتبال داوران ترسو را به میدان نفرستد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا هنگام‌پور امشب پس از شکست تیمش برابر تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به تیم و هواداران بسکتبال شهرداری گرگان این پیروزی را تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: گرگان تیم بسکتبال و هواداران بسیار خوب و قوی دارد و ما هم در این بازی جنگیدیم ولی نتوانستیم پیروز شویم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس تاکید کرد: بازی بسیار زیبایی بود و من فکر می‌کنم بازی به صورتی بود که تماشاگران از این بازی لذت بردند.

هنگام‌پور در خصوص اعتراضاتش به تیم داوری این دیدار، تصریح کرد: تماشاگران سرمایه اصلی ورزش هستند اما داورانی که بازی را قضاوت می‌کنند نباید بترسند.

وی اضافه کرد: زمانی که توپ در سیر نزولی قرار دارد، به شیشه برخورد کرده و به سمت حلقه در حال حرکت است هر دستی به توپ لمس شود آن دو امتیاز باید برای تیم حمله‌کننده ثبت شود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: در آن صحنه‌ای که به این موضوع اعتراض داشتم آن دو امتیاز حق مسلم ما بود.

هنگام‌پور متذکر شد: من قبول دارم که باختیم و مسوولیت باخت با سرمربی تیم است اما حرف من این است نباید حق مسلم تیم را از آن تیم بگیرند.

وی گفت: من نسبت به این مسئله اعتراض داشتم و داوران هم می‌گویند ممکن است ما اشتباه کرده باشیم اما من فکر می‌کنم برای این بازی فدراسیون داوران قوی انتخاب نکرده بود و فکر می‌کرد یک بازی یک طرفه است و هر داوری می‌تواند این دیدار را قضاوت کند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در خصوص بیانش به میز داوری و نماینده فدراسیون در اواسط بازی که گفته بود صدها بار گفته‌ام داور ترسو برای بازی‌ها انتخاب نکنید، تاکید کرد: زمانی که داور جو تماشاگران را می‌بیند ممکن است بترسد.

هنگام‌پور بیان کرد: وقتی تجربه نداشته باشند ترس از این هواداران رخ می‌دهد و متاسفانه در این بازی این اتفاق رخ داد.

وی اضافه کرد: در هر صورت من این پیروزی را به استاد خودم آقای «شاهین‌طبع» و هواداران بسکتبال تبریک می‌گویم و من از دیدن این عشق به بسکتبال در این شهر لذت می‌برم.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

[ad_2]
منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا