اخبار خوزستانتیتر دو

مدیران خوزستانی باید در اندازه و شان نام این استان باشند

به گزارش خوز۲۴ حجت الاسلام غلامرضا شفیع زاده نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر ( عج) در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت:امام خمینی (ره) در توصیه ای به خبرنگاران فرمودند نسبت به آنچه می نویسید و آنچه نمی نویسید مسئول هستید.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت و الزامات خبرنگاران گسترده است، ادامه داد: این الزامات باید در نوشته های خبرنگاران منعکس شود. ایه ۱۶۲ و ۱۶۳ سوره اعراف قید شده که انسان مومن بی تفاوت نیست از همین رو خبرنگار نباید نسبت به رویدادهای اطراف بی تفاوت باشد.

حجت الاسلام شفیع زاده با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه های مختلف فعالیت دارد، یاداور شد: سپاه در تمام عرصه ها توانمندی دارد اما این اقدامات به خوبی منعکس نمی شود.

وی با اشاره به اینکه این ظرفیت ها و پتانسیل ها باید توسط خبرنگاران منعکس شود، گفت؛ آیت الله مصباح یزدی نیز در همین خصوص گفته اند که توانمتدی سپاه برای کل کشور کفایت می کند. بخش عمده ای از امنیت کشور مرهون سپا پاسداران است، ادامه داد: دوست و دشمن بر این امر اذعان دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر عج با اشاره به اینکه در سپاه پاسداران خوزستان اقدامات مطلوبی صورت می گیرد اما سپاه در بیان آنها معذور است، گفت: خبرنگار ارزشی باید با رعایت شان این حرفه و دوری از اغراق، مبالغه و سیاه نمایی به طرح مباحث بپردازد.

وی با بیان اینکه خبرنگار باید در امور حق مطالبه گر باشد، افزود: مسئولان و مردم استان خوزستان مطالبه گر نیستند. خوزستان دارای پتانسیل های بی شماری است اما همچنان دارای بیشترین مشکلات است.

حجت الاسلام شفیع زاده با بیان اینکه طبق آمار رسمی پایتخت انرژی کشور که در خوزستان وجود دارد آمار بیکاری ۳۸درصد است، اظهار داشت: بخشی از علل این امر به عدم مطالبه گری مسئولان، نخبگان و خبرنگاران استان باز می گردد.

وی با اشاره به اینکه مدیران خوزستانی باید در اندازه و شان نام این استان باشند، توضیح داد: چهار دهه از انقلاب اسلامی می گذرد و دیگر نباید شاهد روی دادن برخی مسائل باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر عج با بیان اینکه خوزستان دروازه تشیع است، ادامه داد: مردم این استان همواره به اهل بیت ارادت خاصی داشته اند.

وی با بیان اینکه جوانان این استان در معرض بمباران تبلیغات ضد نظام قرار دارند، گفت: اما ولایتمداری مردم و جوانان این استان زبانزد است.

حجت الاسلام شفیع زاده با ذکر این امر که خوزستان دارای پیشینه روشنی است، یادآور شد: مردم این استان چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در دفاع از حرمین اشتیاق بسیاری دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا