ایران و جهان

اجرای فعالیتهای به نفع مردم در جریان انقلابی باید ملموس باشد


به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جلسه قرارگاه عملیات حاج قاسم و ارتباط وبینار با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های کرمان اظهار کرد: در جریان «عملیات حاج قاسم» در شهرستان‌های کرمان قرار گرفتم و این گزارش‌ها خدمت مقام معظم رهبری ارائه خواهد شد.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «جریان مکتبی، صالح و انقلابی باید بار دیگر به میدان بیاید»، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری ما را متنبه و متوجه وظایفمان می‌کند همچنین باید گفت که در شرایط کنونی مجاهدت‌های جریان مکتبی، صالح و انقلابی در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی، لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب بود.

حجت‌الاسلام قمی؛ خدمت خالصانه و خستگی ناپذیر به مردم را از ویژگی‌های مهم حاج قاسم برشمرد و اذعان داشت: حرکت‌هایی که به نفع مردم است باید در جبهه فرهنگی جریان انقلابی بیش از هر چیز دیگری ملموس باشد و این امر مهم باید هدف حرکت ما را تعیین کند، همچنین در مراحل بعد باید به دنبال روش‌هایی باشیم تا گره از زندگی مردم باز کند.

حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه در این مسیر دنبال روش‌های عجیب نیستیم و با روش خودمان باید کار را پیش ببریم، یادآور شد: آنچه که بین ما حرف روشنی است این است که با نام نامی حاج قاسم سلیمانی فعالیت‌های جهادی و مؤمنانه؛ مردم ولایت‌مدار در سراسر کشور آغاز و فرمان رهبر عزیز انقلاب، بی‌وقفه اجرا شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه برای خدمت مؤثر فرهنگی باید بن‌مایه‌های درونی و رویه‌های حرکتی خود را نسبت به مواجهه با جامعه تقویت کنیم، خطاب به رؤسای ادارت تبلیغات اسلامی کرمان گفت: ثمره و برکت مجاهدت شما برای حاج قاسم باید این باشد که دایره مخاطبان ما افزایش یابد و همزمان با افزایش عمق‌بخشی به فعالیت‌ها، وسعت کار را افزایش دهیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند که ریشه‌ای‌ترین جهاد امید است و مهمترین مسئله امروز جهاد، امیدآفرینی است.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به تلاش و ایثار گروه‌های جهادی طرح حاج قاسم برای شناسایی و رفع گرفتاری‌های مردم، بیان کرد: این موضوع در ذهن ملت باقی خواهد ماند که اگر گرفتاری پیش آمد؛ این قشر انقلابی و مکتبی هستند که پای کار می‌آیند همچنین باید گفت که این به میدان آمدن‌ها مایه دلگرمی مقام معظم رهبری است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا