ایران و جهان

منتقدان همراه افخمی در«هفت» مشخص شدند/اصراری نداریم جنجالی باشیم!


محمد تنکابنی تهیه کننده «هفت» با اشاره به این برنامه سینمایی که از فردا و همزمان با جشنواره فیلم فجر از آنتن شبکه نمایش پخش می‌شود درباره منتقدان برنامه به خبرنگار مهر بیان کرد: امیر قادری و میلاد دخانچی دو منتقدی هستند که در این برنامه حضور خواهند یافت.

وی در توضیحی از این ترکیب عنوان کرد: ما در برنامه‌های سینمایی پیش از این هم، این بحث را داشتیم که ترکیبی داشته باشیم که منتقدی از منظر سنت نقدنویسی سینمایی به نقد فیلم‌ها بپردازد و منتقد دیگری هم از منظر بینارشته ای و مطالعات فرهنگی آثار را تحلیل کند که با مدیریت بهروز افخمی هم به نظرم جذاب خواهد شد.

تنکابنی درباره فضای برنامه و اینکه چه رویکردی خواهند داشت توضیح داد: سعی داریم در بحث سینما و جشنواره برنامه‌ای محترم داشته باشیم و اصراری در اینکه برنامه جنجالی داشته باشیم نداریم.

وی درباره اینکه با توجه به سکوت خبری که در ساخت بسیاری از فیلم‌های امسال و وقایع اخیر رخ داده است با چالشی نسبت به حضور کارگردانان در تلویزیون مواجه هستند یا خیر؟ عنوان کرد: فکر نمی‌کنیم با چالش رو به رو باشیم.

تهیه کننده «هفت» در پاسخ به واکنش‌ها نسبت به کوچ برنامه هفت از شبکه سه به شبکه نمایش و اینکه ممکن است به برنامه‌ای خنثی بدل شود عنوان کرد: سینما شئون و وجوه مختلفی دارد که بخشی زیادی از آن در برنامه‌های سینمایی مغفول مانده است. سینما شامل صنعت، رسانه، هنر و تجارت است اما احساس می‌کنیم مهمترین شئون سینما در این سال‌ها مغفول مانده و بیشتر مسائل روزمره و صنفی پوشش داده شده است. تلاش ما این است که به همه‌ی این مسائل پرداخته شود.

تنکابنی در پایان درباره اینکه محدودیتی در دعوت از سینماگران دارند یا خیر گفت: هر کسی که ایران برایش مهم باشد با نگاه معطوف به امر ملی حرف بزند حتماً در برنامه از او دعوت خواهیم کرد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا