ایران و جهان

جزئیات مراسم ۱۲ بهمن تهران / رئیس مجلس سخنران اصلی


به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، خاطر نشان کرد: چهل وچهارمین سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره) را در شرایطی گرامی می‌داریم که پرچم این انقلاب شکوهمند اسلامی بر دستان جانشین برحق ایشان رهبر معظم انقلاب همچنان در اهتزاز بوده و انقلاب اسلامی با نشاط تر از همیشه در گام دوم انقلاب به سوی اهداف متعالی در حال حرکت است.

وی ادامه داد: نجات ملت ایران از نظام سلطه و حکومت شاهنشاهی، عزت، اقتدار و بالندگی مردم و جوانان این مرز وبوم را به نمایش گذاشت که دستاوردهای غرور آفرین انقلاب اسلامی شاهد این مدعا می‌باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: اکنون که به لطف الهی چهل و چهارمین سالگرد ورود امام راحل (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم، مراسم و برنامه‌های متعدد توسط کمیته‌های ستاد برگزاری دهه فجر در نظر گرفته شده است که در هفته استقبال از دهه فجر در حال اجراست و ان شاءالله در یوم الله ۱۲ بهمن اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: جشن‌های دانش آموزی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در ورزشگاه سرپوشیده ۱۲ هزار نفری آزادی با حضور دانش آموزان تهران امروز و دقایقی قبل با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش آغاز شده است؛ و روز گذشته نیز در آستانه چهل و چهارمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزاری یادواره ۲۸۶۷ شهید کارگر استان تهران در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران، ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بزرگترین معادله منطقه و جهان است و علیرغم همه تهدیدات و تحریم‌هایی که صورت گرفته؛ ملت ایران مستقل، سرافراز و بلندقامت ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی بر مردمی بودن جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: باید از ظرفیت‌های گروه‌ها و تشکل‌های مردمی برای پاسداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کرد و بسیاری از برنامه‌های این ایام که توسط کمیته‌های این ستاد تدوین شده به‌طور مردمی و با استفاده از ظرفیت مردم برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران با تشریح برخی از برنامه‌های ابتکاری در ایام الله دهه مبارک فجر در برخی مناطق استان تهران بیان کرد: طراحی و نصب دستاورد انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف در محیط‌های شهری، برپایی نمایشگاه‌های تصاویر راهپیمایی مردم در یوم الله ۲۲ بهمن در محیط‌های شهری، ادارات و ارگان‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز علمی، برگزاری مسابقات مختلف در برخی مراکز دانشگاهی با هدف آشنایی هرچه بیشتر جوانان با انقلاب اسلامی و بررسی شبهات موجود در نسل نوجوان و پاسخگویی به شبهات مرتبط با انقلاب اسلامی در بستر فضای شاد از جمله برنامه‌های ابتکاری در ایام الله دهه مبارک فجر است.

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران افزود: علاوه بر گلباران مسیر حرکت امام از فرودگاه به سوی حرم مطهر، رژه موتورسواران نیروهای مسلح، مراسم ویژه‌ای در حرم مطهر امام راحل از ساعت ٩ صبح ١٢ بهمن ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد که سخنران این مراسم جناب آقای دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: گلباران محل جلوس و سخنرانی تاریخی امام در بهشت زهرا (س) راس ساعت ١١ صبح ١٢ بهمن از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا