ایران و جهان

۸ عملیات مقاومتی در ۲۴ساعت اخیر/درگیری مسلحانه شدید در جنین+ فیلم


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، بامداد امروز دوشنبه مبارزان مقاومت فلسطین در شهر جنین (شمال کرانه باختری) با یورش نظامیان صهیونیست به منطقه الجابریات مقابله کرده و نظامیان این رژیم را هدف قرار دادند.

همچنین مبارزان مقاومت فلسطین بامداد امروز شهرک صهیونیست نشین شاکید در اراضی اشغالی غرب جنین، را هدف تیراندازی پیاپی خود قرار دادند.

نظامیان صهیونیست در یورش به شهر جنین، سه برادر فلسطینی از خانواده «المهر» را بازداشت کرده و به مراکز امنیتی منتقل کردند.

در پی بالاگرفتن درگیری مسلحانه در شهر جنین بین مبارزان مقاومت و نظامیان اسرائیلی، صهیونیست‌های اشغالگر وادار به عقب‌نشینی از این منطقه شدند.

منابع فلسطینی تصاویری از این درگیری‌های مسلحانه نیز منتشر کرده‌اند:

در تحولی دیگر، خبرنگار المیادین در رام الله گزارش داد که نظامیان صهیونیست در یورش‌های امروز دوشنبه به مناطق مختلف کرانه باختری، ۱۴ فلسطینی را بازداشت کرده‌اند.

از سوی دیگر، کمیته مبارزه به دیوار حائل و شهرک سازی رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از مردم فلسطین خواست، امروز همزمان با بازدید هیئتی از حزب لیکود از منطقه خان الاحمر اقدام به برگزاری تظاهرات اعتراضی کنند.

در تحولی دیگر، وبگاه شهاب نیوز گزارش اد که طی ۲۴ ساعت اخیر ۸ عملیات مقاومتی در قدس و کرانه باختری رخ داده است که شامل ۵ عملیات تیراندازی بوده است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا