ایران و جهان

مسئولیت‌ها در نظام اسلامی برای سوء استفاده‌های شخصی نیست


به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمود رجبی عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه قم در سخنرانی اظهار داشت: مسئولیت‌هایی که در نظام اسلامی بر عهده افراد قرار می‌گیرد طعمه برای سو استفاده‌های شخصی نیست؛ بلکه این فرصت برای خدمت رسانی است که باید از آن حداکثر بهره برداری را انجام داد.

رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) بیان داشت: این نگاه خدمات رسانی به مردم و کشور در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی باید نهادینه شود تا در آینده در راستای خدمت و در مسیر پیشرفت و تعالی کشور اقدامات خوبی را انجام دهند.

وی افزود: انتظار می‌رود که دانشگاه قم به عنوان دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی باشد هر چند که گام‌هایی در این راستا برداشته شده است.

آیت الله رجبی بیان داشت: از جمله ویژگی‌های دانشگاه قم این است که همواره رؤسای آنها از ابتدا تا کنون از بین اساتید حوزه علمیه انتخاب شدند و افرادی که برای این مسئولیت در نظر گرفته شده اند همیشه دغدغه دین، توسعه علمی و پیشرفت دانشجویان و سربلندی انقلاب اسلامی را داشتند.

رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) با بیان اینکه انتظاری که از دانشگاه قم می‌رود آن است که به عنوان الگوی دانشگاه‌های کشور تبدیل شود افزود: از مسئولان هم تقاضا داریم که نسبت به این دانشگاه نگاه ویژه داشته باشند.

وی افزود: مشکلاتی که در برخی از دانشگاه‌های کشور مشاهده شده است در دانشگاه قم این مشکلات وجود نداشته یا کم بوده است و روند مطلوبی را دارد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا