ایران و جهان

مردم به فتنه‌گران نشان دادند که پای ارزش‌های خود هستند


به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی حماسه ۹ دی و روز بصیرت را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

تاریخ چهل و چند ساله انقلاب اسلامی ایران مملو از قله‌های پیروزمندانه‌ای است که در اذهان ملت شریفمان نقش بسته است. روزهای سراسر شور و شعور دوران پیروزی انقلاب اسلامی، سال‌های غرور آفرین دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، پیشرفت‌های هسته‌ای، دستاوردهای کم نظیر و پیشرفت‌های علمی و… از نمونه‌های بارزی است که جز هویت هر ایرانی ولایتمدار و متعهد است و در این عرصه دشمنان و فتنه‌گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز ناکام گشته اند.

نهم دی ماه را باید به عنوان روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی یاد کرد. روزی که ملت ایران اسلامی با تمام وجود از ارزش‌های والای اسلام دفاع کردند. مردم به فتنه‌گران فهماندند که پای ارزش‌های خود هستند. همانگونه که در فتنه اخیر نیز با بصیرت و بیداری خود یک بار دیگر پاسخی دندان‌شکن به هنجارشکنان و فتنه‌گران داخلی و خارجی دادند و به دشمنان ایران اسلامی خاطرنشان کردند که ایران متاعی نیست که بتوانند همچون گذشته آن را به یغما برند.

حفظ و گسترش این روحیه جهادی و بصیرت در فتنه‌های سیاسی اخیر خود را نشان داد و بازهم مردم گره‌گشای راه بودند و ایستادگی در این‌مسیر تا ظهور حضرت مهدی موعود (عج) ادامه خواهد داشت.

خیل عظیم و میلیونی بسیجیان در سراسر کشور با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که نقطه عطفی در مسیر نهضت انقلابی مردم ایران بود، ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، آمادگی خود را برای حضور در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی برای دفاع از کیان نظام اسلامی و دفع توطئه‌های فتنه گران داخلی و خارجی، اعلام می‌داریم.

ان تنصراالله ینصرکم و یثبت اقدامکم


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا