ایران و جهان

عملیات نیروهای فلسطینی/شهرک صهیونیستی«میراو»به گلوله بسته شد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نیروهای مبارز مقاومت فلسطین ساعاتی پیش شهرک صهیونیست‌نشین «میراو» در نزدیکی شهرک جلبون در شرق جنین را به گلوله بستند.

این چهارمین مورد تیراندازی مبارزان مقاومت به سمت اهداف صهیونیستی در یک روز گذشته است.

صبح جمعه نیز منابع فلسطینی با انتشار تصاویری تأیید کردند که «نعیم بدیر» جوان فلسطینی در منطقه کفر قاسم (اراضی اشغالی ۱۹۴۸) پس از انجام عملیات تیراندازی و زیر گیری به شهادت رسیده است. پلیس رژیم صهیونیستی نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان این عملیات، سه نیروی پلیس از جمله یک افسر زخمی شده اند.

از سوی دیگر، خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی به مناسب سالگرد شهادت «ماجد الحرازین» از فرماندهان گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد، با تاکید بر اینکه ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی تقسیم خاک خود را نمی‌پذیرد، گفت ما در نبرد نامحدود با دشمن صهیونیستی به سر می بریم.

وی افزود: تلاش برای حمله به کرانه باختری به منظور توسعه شهرکسازی و حمله به قدس اشغالی و بیرون راندن ساکنان آنان و تسویه حساب با لبنان و غزه به ما تاکید می‌کند که مقاومت مسلحانه باید ادامه پیدا کند.

این رهبر فلسطینی تصریح کرد: باید نقش خود را در این نبرد با دشمن تقویت کنیم و هرگز مأموریت مبارزان فلسطنی در تقابل با دشمن صهیونیستی متوقف نمی‌شد، چرا که ما نباید اجازه دهیم دشمن در خاک فلسطین با آرامش به اقدامات خود علیه فلسطینیان ادامه دهد.

البطش با اشاره به عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی از ملت‌های عرب خواست که در این موضوع بازنگری کرده و عادی سازی را متوقف کنند.

وی با تاکید بر اینکه در مقطع کنونی ما خواستار تداوم مقاومت و حفظ وحدت و توقف عادی سازی روابط با تل آوی هستیم، تاکید کرد: ما خواهان حمایت و پیشتیبانی بیش از پیش از مبارزان فلسطینی در کرانه باختری، غزه و قدس اشغالی هستیم.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا