ایران و جهان

درخواست جبهه خلق فلسطین برای تشدید عملیات مقاومتی در کرانه باختری


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب، جبهه خلق برای آزادی فلسطین روز دوشنبه از تشدید عملیات مقاومتی در کرانه باختری و بویژه نابلس و جنین تمجید کرد.

بر اساس این گزارش، جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید کرد که عملیات مقاومتی روزافزون در کرانه باختری واکنش موفق به جنایات مستمر شهرک نشینان صهیونیست علیه ملت فلسطین و یورش‌های مکرر به قدس و مسجدالاقصی است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین همچنین بر ضرورت مقابله با جنایات شهرک نشینان صهیونیست که ارتش رژیم صهیونیستی حمایت کامل را برای آنها فراهم می‌کند، تاکید کرد.

این جبهه در عین حال تاکید کرد که تشدید عملیات مقاومتی و دفاع از ملت فلسطین در مقابل باندهای شهرک نشینان و جنایتکاری ارتش فاشیستی رژیم صهیونیستی نیازمند هم افزایی تلاش‌ها و ارتقای سطح اتحاد میدانی در صفوف مقاومت در کرانه باختری است.

«محمد حماده» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» نیز درباره پیامدهای تشدید حملات و جنایت‌های شهرک نشینان صهیونیست در قدس و کرانه باختری هشدار داد.

وی با تاکید بر اینکه ملت فلسطین به مقابله با اقدامات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی ادامه خواهد داد، افزود: خیزش ملت و جوانان ما علیه جنایت‌ها و اقدامات فاشیستی صهیونیست‌ها ادامه دارد.

سخنگوی حماس تاکید کرد که اقدامات صهیونیست‌ها هرگز نمی‌تواند به مقاومت فلسطین و پایبندی فلسطینیان به گزینه مقاومت خدشه‌ای وارد کند.

این در حالی است که یوسی یهوشع خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت آحرونوت پیش از این اذعان کرده بود که دولت جدید رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان قادر به توقف عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری نخواهد بود.

یوسی یهوشع افزود که وزرای حاضر در کابینه آینده باید از هرگونه اظهار نظر و وعده‌ای که قادر به انجام آن نیستند، اجتناب ورزند.

یهوشع اظهار داشت که کابینه آینده نیز نمی‌تواند به چیزهایی فکر کند که دولت کنونی نتوانست برای آن کاری بکند و دولت جدید قادر به توقف عملیات‌های فلسطینیان نخواهد بود.

خبرنگار صهیونیست عنوان کرد که سرویس‌های امنیتی اسرائیلی هیچ وسیله‌ای برای توقف عملیات‌های انفرادی فلسطینیان در اختیار ندارند.

یوسی یهوشع گفت که شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی با همکاری سرویس‌های امنیتی فلسطینیان تلاش کردند تا گروه مقاومتی عرین الاسود در نابلس را نابود کنند اما موفق به این کار نشدند.

گفتنی است در سال جاری میلادی بالاترین میزان عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری به ثبت رسیده است. همچنین تلفات صهیونیست‌ها در سال ۲۰۲۲ با هلاکت بیش از ۲۹ شهرک نشین و نظامی در مقایسه با ۱۷ سال گذشته، بی سابقه بوده است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا