ایران و جهان

گنده‌گویی نتانیاهو علیه ایران در کشاکش ناتوانی در تشکیل کابینه


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه الشرق الاوسط، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در یاوه گویی های جدید خود در گفتگو با شبکه تلویزیونی «Alarabya News» مدعی شد که رژیم صهیونیستی حتی بدون اطلاع واشنگتن، تأسیسات اتمی ایران را هدف قرار می‌دهد.

وی بدون اشاره به زرادخانه اتمی رژیم صهیونیستی و موضوع صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران که با نظارت آژانس انجام می‌شود، مدعی شد: ما هر اقدام ضروری برای منع ایران از دستیابی به تسلیحات اتمی را انجام خواهیم داد، حتی اگر این اقدام بدون اطلاع واشنگتن اجرایی شود.

وی در ادامه مدعی شد که در گذشته نیز رژیم صهیونیستی اقداماتی یکجانبه را علیه ایران انجام داده، چون اگر برای بدست آوردن موافقت آمریکا تلاش می‌کردیم شاید در این امر توفیقی پیدا نمی‌کردیم.

نتانیاهو افزود: اگر ما به آنها (آمریکایی‌ها) بگوییم که در آستانه انجام چنین اقدامی هستیم، می‌گویند که ما مخالفیم و در این صورت است که درگیری مستقیم میان دو طرف ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: این امکان نیز وجود دارد که رایزنی با آمریکایی‌ها موجب افشای اقدامات ما از سوی واشنگتن پست و نیویورک تایمز شود، مسأله‌ای که باعث ارسال هشداری زودهنگام به ایران و لغو تدابیر طراحی شده اسرائیل، می‌شود.

گفتنی است نتانیاهو در این گفتگوی تلویزیونی در حالی دوباره به یاوه گویی علیه ایران پرداخته که در هفته‌های اخیر در تشکیل کابینه جدید به دلیل تشدید اختلافات داخلی ناکام مانده است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا