اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهایران و جهانتیتر دوتیتر یکستون وسطسیاسیفرهنگی

پایان آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر خوزستان

 

 

به گزارش خوز ۲۴ – مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خاطرنشان کرد: این جشنواره یکی از مهم‌ ترین برنامه های بسیج رسانه در استان خوزستان می باشد که با هدف حمایت از تولیدات رسانه ای اصحاب رسانه و تشویق اصحاب رسانه در جهت تولید آثار فاخر برگزار می شود.

وی در همین ارتباط عنوان کرد: هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر با ۱۳ محور و در ۱۱ قالب برگزار می‌شود که محورهای اصلی این جشنواره شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»،جهاد تبیین،پیوند رسانه و صنعت،مقابله با آسیب‌های اجتماعی،دستاوردهای انقلاب اسلامی،بسیج و حوزه‌های اقدام،بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی،مکتب شهید سلیمانی،امید و نشاط‌‌آفرینی ،خانواده، جامعه وفرزندآوری ،سبک زندگی ایرانی _اسلامی،تعهدات ومسئولیت های اجتماعی شرکت های صنعتی خوزستان،دفاع مقدس وکنگره شهدای خوزستان،سواد رسانه ای وجنگ نرم می باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را با این موضوعات و محورها به دبیرخانه جشنواره به آدرس http://khuzestan.basijrasaneh.ir/ارسال نمایند.

وی مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر را تا روز ۳۰ آذر ماه امسال اعلام و افزود علاقه مندان می توانند قوانین و شرایط ارسال آثار را از سایت جشنواره دریافت نمایند..

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا