ایران و جهان

عملیات تیراندازی مقاومت در جنین/ ادامه یورش‌ها به مسجدالاقصی+فیلم


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، نظامیان صهیونیست بامداد امروز به مناطقی از کرانه باختری از جمله دو شهر جنین و الخلیل یورش بردند.

در جریان یورش به شهرک عرابه در جنوب غربی جنین (شمال کرانه باختری) گشتی نظامیان صهیونیست هدف تیراندازی مبارزان مقاومت قرار گرفت.

گردان جنین از گروه های مقاومتی در کرانه باختری با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مبارزان مقاومت، نظامیان صهیونیست را در شهرک عرابه هدف تیراندازی شدید قرار داده اند.

گروه مقاومتی قباطیه وابسته به گروهان های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از انجام چند عملیات کمین و تیراندازی به سوی نظامیان صهیونیست خبر داد.

این گروه مقاومتی اعلام کردند که مبارزان مقاومت نظامیان صهیونیست را در هنگام یورش به شهرک برقین (از شهرک های جنین) هدف تیراندازی شدید قرار داده اند.

این عملیات ها در شرایطی رخ داد که پیش از آن نیز، گروه های مقاومتی در چند عملیات تیراندازی اتوبوس های حامل شهرک نشینان در شهرک صهیونیست نشین «ترسله» را هدف قرار داده بودند.

در تحولی دیگر اراضی اشغالی، صبح امروز جمعی از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی یورش بردند.

این در حالی است که در روزهای اخیر گروه های مقاومتی به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای خطرناک ادامه تعرضات علیه قبله اول مسلمانان جهان هشدار داده اند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا