ایران و جهان

شهادت دختر نوجوان فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به جنین


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب، منابع فلسطینی بامداد دوشنبه از شهادت یک دختر نوجوان فلسطینی در پی یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که «جنی مجدی عصام» دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی درپی اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به وی از ناحیه سر به شهادت رسید.

لازم به ذکر است که سرایا القدس-گردان جنین شامگاه یکشنبه از ورود یگانی ویژه از نظامیان صهیونیست به اطراف اردوگاه جنین و هدف قرار دادن آن در تیراندازی مقاومت فلسطین خبر داد.

بر اساس این گزارش، گردان جنین در پیامی توئیتری گفت: گردان جنین اقدام یگانی ویژه در اطراف اردوگاه را رصد کرد و طی تیراندازی انبوه آن را هدف قرار داد.

گردان جنین افزود: رزمندگان ما در حال درگیری شدید هستند و نظامیان اشغالگر را مورد تیراندازی قرار داده اند.

گردان جنین همچنین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست را در اطراف یکی از خانه‌های تحت محاصره در محله شرقی جنین مورد تیراندازی قرار داده است.

این گردان در عین حال گفت که عملیات هنوز در حال انجام است و نظامیان صهیونیست به صورت کامل از جنین خارج نشده اند و یک خانه تحت محاصره قرار دارد.

در همین حال، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در یورش شامگاه یکشنبه نظامیان اشغالگر به جنین و درگیری مقاومت فلسطین با آنها، سه فلسطینی زخمی شدند.

یوسی یهوشع خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت آحرونوت پیش از این اذعان کرده بود که دولت جدید رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان قادر به توقف عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری نخواهد بود.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا