ایران و جهان

آیا اسرائیل در لیست سیاه رژیم های کودک کُش قرار می گیرد؟


به گزارش خبرگزاری مهر، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: ویرجینیا گامبا فرستاده سازمان ملل به منظور تحقیق در مورد تجاوزات و جنایات ارتش رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی به تل آویو سفر خواهد کرد.

این رسانه صهیونیستی در ادامه گزارش خود عنوان کرد که فرستاده ویژه سازمان ملل قرار است طی هفته جاری تحقیقاتی را در مورد تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی انجام دهد.

این شبکه عنوان کرد که این بخشی از گزارش سالانه گامبا در مورد آزار و اذیت کودکان در مناطق مورد نزاع و درگیری خواهد بود.

بنابراین گزارش، رژیم صهیونیستی نگران تحقیقات در مورد شیوه رفتار نظامیان ارتش در کرانه باختری طی یک سال گذشته است که طی آن شمار زیادی از فلسطینیان از جمله کودکان به شهادت رسیدند و این ممکن است به انتقاداتی گسترده از این رژیم منتهی شود و شاید هم کار به جایی برسد که این رژیم در لیست سیاه قرار گیرد.

این نماینده سازمان ملل قرار است در سفر خود با آویو کوخاوی رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی و مسئولان ارشد وزارت جنگ، خارجه و پلیس این رژیم دیدار کند. این در حالی است که ظاهراً دیدار با مقامات سیاسی اسرائیلی در جدول برنامه‌های گامبا قرار ندارد.

در همین رابطه، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز یکشنبه در گزارشی با اشاره به سفر ویرجینیا گامبا به اراضی اشغالی، نوشت: این مقام سازمان ملل قرار است برای نخستین بار و به طور جدی درباره قرار گرفتن نام اسرائیل (رژیم صهیونیستی) در لیست سیاه دولت‌هایی که کودکان را به قتل می‌رسانند، تحقیق و بررسی انجام دهد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا