اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسطسیاسیفرهنگیورزشی

نشست خبری هفته بسیج در اهواز : بسیج، خدمت‌گذار ملت ایران/ اجرای یک هزار و ۹۳۵ برنامه در هفته بسیج

 

 

به گزارش خوز ۲۴  از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، امروز۲۸ آبانماه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج ۱۴۰۱ با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج در حوزه‌های دانش آموزی و دانشجویی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: از این تعداد برنامه، یک هزار و ۷۸۵ برنامه مربوط به برنامه‌های معاونت‌های سپاه در شهرستان‌های خوزستان و در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج است.

وی افزود: امروز نخستین برنامه به این مناسبت، با عنوان «سازندگی و پیشرفت» با حضور ۳۰۰ گروه جهادی در ۱۲ عرصه خدمت، فعالیت خود را در خوزستان آغاز کردند .

شاهوارپور زیباسازی مدارس، خدمات علمی و آموزشی، خدمات بهداشتی و درمانی ، فنی و حرفه‌ای و مهارتی، خدمات عمرانی و آبادانی در روستاها را از جمله برنامه‌های این گروه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد و گفت: برنامه «بسیج مسجد محوری و جامعه اسلامی» را خواهیم داشت که در این برنامه پایگاه‌های بسیج در محلات برای توسعه روستایی و مناطق محروم اقداماتی را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به برنامه نوآوری در عرصه علم و دانش برای گروه های علمی افزود: چنانچه گروه‌های دانش بنیان و افرادی که برای اجرای طرح‌ها و پژوهش‌های خود نیاز به کمک مالی داشته باشند از آنها  حمایت خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) با بیان اینکه هفته بسیج یک رویدادی است که به عنوان مکتب ایثار و خدمت به نیازمندان معرفی شده است، بیان کرد: باید فرهنگ بسیج ترویج و معرفی شود تا کسانی که می‌خواهند وارد بسیج شوند با آن آشنا شوند.

وی افزود: کارکرد و عملکرد بسیج بسیار مهم است و امسال این هفته با شعار «بسیج خدمتگذار ملت ایران» نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: دوم آذر  ۳۴۰ هزار بسیجی در خوزستان در ارتباط تصویری زنده با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.

پنجم آذر ۱۳۵۸ سالروز تاسیس بسیج مستعفین به فرمان امام خمینی(ره) است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا