ایران و جهان

نگران تیم ملی فوتبال ایران هستیم/ جام جهانی اولویت ورزش کشور است


به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج پس از قهرمانی استقلال در دیدار سوپر جام فوتبال باشگاهی کشور مقابل نساجی مازندران گفت: سوپرجام به خوبی برگزار شد. به هر حال طبق تقویم سازمان لیگ باید این بازی برگزار می‌شد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: به هر حال نگران تیم ملی بودیم و هستیم که این بازی مشکلاتی را در روند اردوی تیم ملی ایجاد کند اما آقای کی روش و مجموعه به این نتیجه رسید که این بازی برگزار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب مکان برگزاری این دیدار گفت: در همه زمینه‌ها کمیته داوران و سازمان لیگ به سمتی بروند که هرچه گفته می‌شود فصل‌الخطاب باشد. قبل از هر تصمیمی هم سازمان لیگ باید مشورت کند و اگر تصمیم گرفت باید همان اجرا شود.

او درباره کمبود چمن با کیفیت در کشور برای برگزاری رقابت‌های فوتبال گفت: ایجاد ورزشگاه یا بازسازی آنها بر عهده فدراسیون فوتبال نیست. خوشبختانه کشور به نفع جام جهانی و تیم ملی ایران کمک می‌کند برای بازسازی باشگاه‌ها هم باید این اتفاق بیفتد.

تاج تاکید کرد: مثلا درباره VAR تصویب کردیم اگر باشگاهی نتواند این کار را انجام دهد باید بازی اش را در زمین بی طرفی که داور ویدئویی دارد برگزار شود. یک بار همین ورزشگاه و سایر ورزشگاه‌ها را زمانی که AFC خواست که باید تجهیزات انجام شود باید باشگاه‌ها هم داشته باشند.

او درباره صحبتی که با علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال درباره گرفتن جام کرده بود، گفت: من این جمله یادم نمی‌آید!

تاج در پایان خاطرنشان کرد: جام جهانی تمام اولویت‌های فدراسیون و ورزش کشور به جام جهانی است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا