ایران و جهان

درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در جنین و قدس


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از وقوع درگیری‌های شدید بین رزمندگان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه جبع در جنوب جنین واقع در شمال کرانه باختری اشغالی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، منابع محلی از شنیده شدن صدای درگیری‌های مسلحانه شدید در منطقه جبع در جنوب جنین خبر دادند. این منابع گفتند که در پی درگیری فلسطینی‌ها با نیروی ویژه صهیونیست‌ها، نظامیان اشغالگر نیروهای کمکی را به منطقه گسیل ساختند و این درگیری‌های شدید ادامه یافت.

منابع مذکور افزودند که درپی این درگیری‌ها و مقاومت و تیراندازی رزمندگان فلسطینی نظامیان صهیونیست از منطقه جبع در جنوب جنین عقب نشستند.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی از وقوع درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در منطقه جبل المکبر واقع در قدس اشغالی خبر دادند.

منابع محلی گفتند که جوانان فلسطینی ضمن درگیری با نظامیان اشغالگر به سمت آنها مواد محترقه پرتاب کردند. نظامیان صهیونیست در پی این درگیری‌ها، نیروهای کمکی را روانه جبل المکبر در قدس اشغالی کردند.

لازم به ذکر است که یوسی یهوشع خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت آحرونوت اذعان کرد که دولت جدید رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان قادر به توقف عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری نخواهد بود.

یوسی یهوشع افزود که وزرای حاضر در کابینه آینده باید از هرگونه اظهار نظر و وعده‌ای که قادر به انجام آن نیستند، اجتناب ورزند.

یهوشع اظهار داشت که کابینه آینده نیز نمی‌تواند به چیزهایی فکر کند که دولت کنونی نتوانست برای آن کاری بکند و دولت جدید قادر به توقف عملیات‌های فلسطینیان نخواهد بود.

خبرنگار صهیونیست عنوان کرد که سرویس‌های امنیتی اسرائیلی هیچ وسیله‌ای برای توقف عملیات‌های انفرادی فلسطینیان در اختیار ندارند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا