ایران و جهان

بازخوانی دروغی دیگر از شبکه‌های معاند/ «سعیدِ» این فیلم زنده است!


خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: روزی صدها دروغ منتشر می‌شود؛ دروغ‌هایی که هر کدام می‌تواند یک ذهن را کاملاً آشفته کند. دروغ‌ها از سراسر کشور پمپاژ می‌شود و این بین مخاطب یا باید صفحه مجازی خود را ببندد و یا خود را اسیر فضای مجازی کند.

یکی دیگر از دروغ‌های این روزها، فوت فردی به نام سعید اسعدی در بجنورد بر اثر برخورد گلوله بود. موضوعی که آنقدر ابعاد دروغین آن واضح بود که شاید در ابتدا نیازی به پاسخ هم نداشت.

اما بیان این دروغ به همراه یک فیلم ۲۰ ثانیه‌ای باعث شد موج شبهه افزایش یابد. در این فیلم فردی کم هوش شده و دختری صدا می‌زند: سعید، باید هوشیار باشی.

اما ماجرا دقیقاً از چه قرار است؟ ابتدا به سراغ اسم «سعید اسعدی» برویم. این فرد اصلاً در بجنورد حضور نداشته و در تهران بر اثر تصادف جان باخته است.

این موضوع را خانواده وی کاملاً تأیید کرد. پدر مرحوم سعید اسعدی در این خصوص گفت: پسر من مدتی در تهران شاغل بوده و بررسی اولیه حاکی از آن است که علت مرگ وی بر اثر تصادف در تهران بوده است.

وی افزود: اخبار منتشر شده فوت پسر من در بجنورد شایعه بوده و خواهشمندیم شهروندان به این شایعات توجهی نداشته باشند.

اما ماجرای فیلمی که نام «سعید» در گفته می‌شود چه بود؟ طبق مشاهدات عینی افراد حاضر، جوانی با نام سعید که مصرف مواد مخدر داشته است، حوالی پارک شهر بجنورد از حال می‌رود. اطرافیان وی تلاش می‌کنند تا هر طور شده سعید را به هوش نگه دارند.

اما در این بین فردی همین لحظه را فیلمبرداری کرده و برای رسانه‌های ضد انقلاب ارسال می‌کند.

سعید حاضر در فیلم ساعاتی بعد در سلامت کامل از بیمارستان مرخص می‌شود و به زندگی خود بر می‌گردد.

این یک نمونه از صدها دروغ رسانه‌هایی است که قصد دارند ذهن مردم ایران را آنچنان تخریب کنند، که هیچ امیدی به آینده نداشته باشند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا