ایران و جهان

اختصاص حدود ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان


به گزارش خبرنگار مهر، محسن کوشش تبار عصر پنج شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان، استان را جز چهار استان برتر مصوب کشور در میزان و جذب سرمایه‌گذاری برشمرد و بیان کرد: هم اکنون با توجه به تلاش‌های صورت گرفته، این استان ظرفیت و قابلیت استان پایلوت اطلس سرمایه گذاری کشور را دارا است.

کوشش تبار با اشاره به ظرفیت‌های استان گیلان در بخش‌های مختلف اضافه کرد: با برخورداری از مواهب الهی و افراد توانمند الگوسازی گیلان در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها به اطلاع مردم و سرمایه گذاران برسد، افزود: امیدواریم روزی آنها برای سرمایه گذاری و کمک به بهبود و توسعه و رونق در این استان و نیز ایران سربلند ورود و اقدام کنند.

معاون اقتصادی وزیر کشور با اشاره به تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: همه باید این را بدانند که با تمام تحریم‌ها، سخت‌گیری‌ها و رفتارهای ذلیلانه جهان استکبار، چگونه در ایران در عرصه اقتصادی جولان می‌دهیم و نقش آفرینی می‌کنیم.

کوشش تبار با بیان اینکه همدلی و انسجام میان مسئولان استان گیلان ارزشمند است، گفت: در فضای انسجام و همدلی مدیران، برنامه ریزی مطلوبی انجام گرفته و با هدایت و نظارت استاندار در طول یک سال اخیر اتفاقات خوبی در بخش‌هایی از جمله زیرساخت‌ها و نیز سرمایه گذاری با مذاکرات اقتصادی مؤثر در بخش خصوصی رقم خورده و در دست انجام است.

وی بابیان اینکه در قطار توسعه کشور کار سختی را برعهده داریم، افزود: امروز سربازان حوزه اقتصادی همان کسانی هستند که زمانی از مرزها و خاک وطن دفاع کردند، اکنون نیز باید از اقتصاد این سرزمین دفاع کنند.

معاون اقتصادی وزیر کشور از اختصاص حدود پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تقویت شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و اضافه کرد: از حدود ۷ هزار شرکت دانش بنیان در کشور، ۸۰ شرکت سهم استان گیلان است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا