ایران و جهان

چرا صداوسیما به خائنین به بیت المال و کشور آنتن زنده می دهد


به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ قاسم رضایی ظهر چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «فرید کرم‌پور» طی سخنانی با بیان اینکه هرکس و در هر صنف حرکت‌های نامربوط انجام داده در ریخته شدن خون این شهید سهیم است، گفت: این افراد علاوه بر درگاه الهی، باید به قانون و مردم پاسخ بدهند، مزدوران چه آگاهانه و چه ناآگاه از آن سوی آب‌ها فریب می‌خورند و آرامش کشور را به هم می‌زنند.

جانشین فرمانده ناجا از انتقاد به صدا و سیما گفت: مردم اعتراض دارند که چرا افرادی که به کشور و بیت المال خیانت کردند، در صفحه زنده صدا و سیما می‌آورید.

وی با بیان اینکه مردم در اجتماع امت رسول الله (ص) پاسخ مزدوران را به خوبی دادند، افزود: مردم اجازه نمی‌دهند، خیانتکاران پا روی خون شهید بگذارند، چرا که به خوبی می‌دانند، هدف دشمنان تضعیف امنیت ملی است.

رضایی با بیان اینکه هر آشوبگر و فتنه گری باید بداند که این مسیر اشتباه است و می‌بایست، برگردد، ادامه داد: برخی از کسانی که از این مرزوبوم استفاده کرده و به جایی رسیده اند، امروز با دشمنان هم صدا شدند، اما اغتشاشگران بدانند، به هیچ وجه اجازه عرض اندام به آشوبگران نخواهیم داد.

وی پیام شهید کرم پور را «لبیک یا حسین» و «لبیک یا خامنه ای» عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی فتنه‌های زیادی را خنثی کرده و این هم فتنه دیگری از دشمنان بود.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا