ایران و جهان

هیچ خط قرمزی در نبرد با رژیم صهیونیستی وجود ندارد


به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از دستور میدانی به تمام نیروهای گروهان های قدس شاخه نظامی این جنبش برای اقدام و آغاز واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در تجاوز به غزه خبر داد.

بر اساس این گزارش، زیاد النخاله در گفتگو با شبکه خبری المیادین تاکید کرد که هیچ خط قرمزی در نبرد با رژیم صهیونیستی وجود ندارد و تل آویو در فهرست اهداف موشک های مقاومت قرار خواهد داشت.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی افزود: امروز روز مبارزه و پیروزی است. دشمن دست به تجاوز زده و باید منتظر پاسخ ما باشد. امروز زمان آزمایش مقاومت فلسطین و پایداری آن است. رزمندگان ما ثابت خواهند کرد که به مسئولیت خود در قبال تجاوزگری صهیونیست ها عمل می کنند.

النخاله تصریح کرد: ما عقب نخواهیم نشست و با بذل خون در این نبرد تردید به خود راه نخواهیم داد. این دستور میدانی به تمام عناصر برای اقدام طبق طرح تدوین شده است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: رژیم اشغالگر سعی دارد بگوید که این نبرد با جهاد اسلامی است و من می گویم که این تجاوز یک جنگ تمام عیار علیه ملت فلسطین است. آنچه را که در نبرد شمشیر قدس محقق نشد در این نبرد محقق خواهیم ساخت.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا