اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

سرپرست معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان خوزستان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان وحید شعبانی طی ابلاغی مجتبی طحان را به عنوان سرپرست معاونت آموزش و پژوهش در جمعیت هلال احمر استان خوزستان منصوب کرد، در ابلاغ مجتبی طحان آمده است.

 برادر ارجمند جناب آقای مجتبی طحان

سلام علیکم

باصلوات برمحمد وآل محمد و احترام،نظر به شایستگی،تعهد،تجربه و توانمندی جنابعالی در طول مدت خدمت به موجب این ابلاغ به عنوان “سرپرست معاونت آموزش و پژوهش“در جمعیت هلال احمر استان خوزستان منصوب می شوید.

با عنایت به شرایط ویژه و ممتاز استان خوزستان از جناب عالی انتظار می رود تمام همت و توان علمی و تخصصی خویش را به منظور شناسایی،ارزیابی و تحلیل نقاط قوت و ضعف و همچنین فرصتها و تهدیدهای موجود در حوزه آموزش وپژوهش استان به منظور افزایش کیفیت و سرعت در اجرا و ساماندهی برنامه های محوله به کار گیرید.

با توجه به تغییر رویکرد مدیریتی در این دوره جدید و لزوم تلاش همگانی در جهت تحول،اصلاح و روزآمد نمودن امورمختلف از جمله امر مهم و مقدس آموزش و پژوهش که توجه ویژه به آموزش همگانی با محوریت جوامع هدف اولویت دار،تولید محتوای آموزشی در مسائل امدادی و مستحدثه و تربیت نسلی متخصص،متخلق،با هویت،فعال ومداخله گر در ماموریت های امدادی جمعیت هلال احمر از اهم انتظارات اینجانب در این دوره مسئولیتی است که به حول و قوه الهی با تعامل،همفکری و بهره گیری از نظرات،تجربیات و توان کارشناسان و پیشکسوتان امر آموزش وپژوهش در داخل و خارج از جمعیت شاهد تحول اساسی در این حوزه باشیم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف و ماموریت های محوله در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)و با بهره مندی از تجارب ارزنده جنابعالی،اهداف متعالی جمعیت هلال احمر محقق گردد.

بالندگی،تعالی و توفیق روز افزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

                                                             

                                                                                                    وحید شعبانی

                                                                                   مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا