ایران و جهان

رژیم صهیونیستی مدعی رهگیری پهپاد حزب الله در چهارشنبه گذشته شد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه مدعی شد که پیش از رهگیری سه فروند پهپاد حزب الله طی شنبه گذشته، یک پهپاد دیگر حزب الله را هم سه روز قبل از آن رهگیری کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این پهپاد در حال حرکت به سمت میدان گازی کاریش بوده و در آب‌های لبنان و به دور از مرزهای دریایی اسرائیل رهگیری شده و هیچ تهدید و خطری به همراه نداشته است.

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی پس از آن صورت می‌گیرد که یک روزنامه لبنانی امروز چهارشنبه به نقل از منابع آگاه نوشت که عملیات پهپادی حزب الله طی شنبه گذشته نخستین عملیات نبوده و پیش از آن یک عملیات دیگر هم در روز چهارشنبه انجام شده است.

منابع آگاه همچنین در ارتباط با عملیات پهپادی حزب الله لبنان، به روزنامه الاخبار گفتند که عملیات پهپادی روز شنبه گذشته نخستین عملیات حزب الله علیه میدان گازی کاریش در دریای مدیترانه نبوده است و در روز چهارشنبه هفته قبل از آن نیز، عملیات پهپادی دیگری از سوی حزب الله انجام شده است.

این ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در حالی است که روز شنبه در بیانیه خود به عملیات پهپادی حزب الله در روز چهارشنبه پیش از آن هیچ اشاره‌ای نکرده بود.

گفتنی است که ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این روز شنبه گذشته ادعا کرده بود که سه پهپاد حزب‌الله را که به سوی سکوی گازی «کاریش» در شرق دریای مدیترانه در حال حرکت بوده‌اند، رهگیری کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ۳ پهپادی که از سمت لبنان به سمت حریم هوایی ما نزدیک شده بود را رهگیری کردیم.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین ادعا کرد که این پهپادها در زمان پرواز بر فراز دریای مدیترانه تهدیدی واقعی را متوجه ما نکردند.

در همین حال، جنبش حزب الله لبنان درباره ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری پهپادهای این جنبش بیانیه‌ای صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه حزب الله لبنان آمده بود: سه فروند پهپاد غیرمسلح در ابعاد مختلف را به منطقه مورد مناقشه در میدان نفتی کاریش برای انجام مأموریت شناسایی پرتاب کردیم.

این بیانیه می‌افزاید: مأموریت شناسایی انجام شد و پیام نیز [به صهیونیست‌ها] رسید. پیروزی فقط با تکیه بر خداوند قادر میسر است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا