اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

توضیحاتی پیرامون سفر اخیر زیارتی استاندار خوزستان

 

 

به گزارش خوز ۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، ثبت نام حج تمتع استاندار خوزستان به صورت شخصی بوده و در سال ۸۶ مانند همه افراد عادی ثبت نام از طریق واریز وجه در سامانه مربوطه انجام شده است، در سال ۱۳۹۹ تمام اقدامات برای رفتن به این سفر معنوی انجام شده بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا، کشور عربستان اجازه انجام حج را برای همه کشورها ممنوع کرد.

با توجه به واریز وجوه مربوطه در سال ۹۹ ، سهمیه ایشان محفوظ ماند و مجددا همانند سایر افرادی که کار ثبت نام و تعیین کاروان خود را انجام داده بودند، در سال جاری با اعلام آزاد شدن سفر حج، با هماهنگی و اجازه وزارت کشور و اطلاع دفتر رئیس برای این سفر اقدام شده است.

گفتنی است استاندار خوزستان برای طولانی نشدن سفر، پس از انجام اعمال واجب حج، با اولین پروازهای کاروان های حجاج به کشور برمی‌گردند.

نکته دیگر اینکه برخی افراد با نیات سیاسی و با نشر اظهارنظرهای خلاف واقع به دنبال اهدافی واهی هستند،به طوری که هک شرکت فولاد خوزستان از سوی دشمنان قسم خورده کشور را نیز به این سفر زیارتی ارتباط می‌دهند این در حالی است که وقوع این اتفاق ارتباطی به حضور یا عدم حضور استاندار در استان ندارد. گفتنی است پس از وقوع این اتفاق جلسه شورای تامین استان برگزار و تصمیمات و تدابیر لازم اتخاذ شد.

رفع مشکلات مهم و حیاتی استان مطابق برنامه‌های زمانبندی شده استاندار از زمان عهده داری مسئولیت وی تاکنون در حال انجام است و در این راستا اعتبارات خوبی از طریق مصوبات سفر رییس جمهوری برای استان خوزستان با پیگیرهای استاندار در جلسات کشوری به استان تخصیص یافت که طی سالهای گذشته کم سابقه بوده است.

رفع مشکل بحران شرکت کشت و صنعت هفت تپه پس از سال‌های متمادی، پیگیری تمرکز حساب‌های شرکت های مستقر در استان در خود استان ، مدیریت تنش آبی و کشت در پاییز سال گذشته که می‌توانست منجر به بحران شود، سرعت بخشی یه طرح آبرسانی غدیر، کسب رکورد تولید گندم و بیشترین خرید تضمینی گندم در کشور، اصلاح بخش عمده زیرساخت‌های شبکه فاضلاب در سراسر استان، پیگیری و تکمیل راه های موصلاتی استان با مرکز که چندین سال بلاتکلیف مانده ‌اند و… تنها بخش کوچکی از اقداماتی است که می توان به آن‌ها اشاره کرد.

از سوی دیگر در حادثه اخیر متروپل وی به صورت شبانه روز و مستمر از ساعات اولیه حادثه تا پایان مراحل آوار برداری به دور از هر گونه هیاهوی رسانه ای در محل حادثه حضور داشت و امکانات و هماهنگی های لازم را در جهت آوار برداری و امداد و نجات انجام داد.

در این میان انتظار می‌رود افراد ضمن دوری از حواشی که تاکنون هیچ دستاوردی برای استان نداشته است از انتشار برخی موضوعات که منتج به مخدوش شدن اذهان عمومی می‌شود خودداری کنند و اخبار اقدامات استانداری در روزهای اخیر را از منابع رسمی پیگیری نمایند.

گفتنی است معاون اقتصادی استانداری خوزستان به عنوان کفیل تا بازگشت استاندار خوزستان به صورت تام الاختیار مسئولیت امور محوله را بر عهده دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا