ایران و جهان

برنامه روز دهم ورزشکاران ایران/ مدال دوم به دست می آید؟


به گزارش خبرنگار مهر، در دهمین روز از سی و دومین دوره بازی‌های المپیک روز دوشنبه ۱۱ مردادماه در سه رشته تیراندازی، کشتی فرنگی و قایقرانی برای کاروان ایران پیگیری می‌شود. در آخرین روز مسابقات تیراندازی ایران یک نماینده دارد. در کشتی فرهنگی سه ورزشکار ایران مسابقه می‌دهند و در قایقرانی علی آقا میرزایی در کایاک به رقابت با حریفان می‌پردازند. در این روز امید این می‌رود با راهیابی میرزازاده به دیدار رده بندی و راهیابی دو ورزشکار دیگر کشتی به دیدارهای نهایی حسرت بی مدالی ایران پایان یابد.

میرزازاده در گروه شانس مجدد ابتدا مقابل آلین الکسیوس سیوراریو از رومانی قرار می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل رضا کایالپ دارنده مدال طلای جهان و نقره المپیک از ترکیه قرار گیرد.

مراسم قرعه کشی اوزان ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک توکیو صبح امروز برگزار شد که طی آن محمدعلی گرایی و محمدهادی ساروی حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست با یوسوانیس پنا فلورس از کوبا کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان بوزو استارسویچ از کرواسی و آیک مناتساکیان از بلغارستان می‌رود. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول به مصاف آدم بودجملین از الجزایر می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان کریل میلوف از بلغارستان و جنگ ایلدیم از ترکیه می‌رود. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند. آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان در گروه ساروی حضور دارد.

مسابقات قایقرانی آب‌های آرام نیز از فردا در توکیو آغاز می‌شود. در این روز علی آقا میرزایی نماینده ایران در ماده کایاک هزار متر تک نفره در گروه خود به مصاف رقبا می‌رود. آقامیرزایی که دارنده مدال برنز آسیاست فردا در گروه خود با نمایندگان فرانسه، آرژانتین، ایتالیا، مجارستان و روسیه مسابقه می‌دهد و کار سختی را برای صعود در پیش رو دارد. آقامیرزایی به وقت ایران ساعت ۸:۱۵ مسابقه خواهد داد.

در آخرین روز مسابقات تیراندازی هم مهیار صداقت در بخش تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر مردان مسابقه می‌دهد. مسابقه وی ساعت ۶:۳۰ به وقت ایران شروع می‌شود.

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک از اول تا هفدهم مردادماه در توکیو برگزار می‌شود.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا