ایران و جهان

پیروزی آبی‌ها برابر تیم قلعه‌نویی/ استقلال به سهمیه آسیا نزدیک شد


به گزارش خبرنگار مهر، از هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر کشور، استقلال و گل گهر از ساعت ۲۱:۵۰ امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

ترکیب تیم استقلال؛ سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمد نادری (از دقیقه ۸۹ متین کریم زاده)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (از دقیقه ۸۴ فرشید اسماعیلی)، مهدی قایدی و آرمان رمضانی (از دقیقه ۵۳ ارسلان مطهری).

ترکیب تیم گل گهر؛ امیر قلعه نویی نیز تیمش را با این ترکیب به زمین فرستاد؛ علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی (از دقیقه ۲۳ علیرضا آرتا)، بهنام برزای (از دقیقه ۳۸ سعید صادقی)، علی اصغر عاشوری (از دقیقه ۳۸ محمد آقاجانپور)، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، رضا شکاری (از دقیقه ۷۵ علی دشتی)، احمد رضا زنده روح و گادوین منشا (از دقیقه ۷۵ فرشید باقری).

نیمه نخست این بازی با گل‌های نسبتاً زودهنگام محمدحسین مرادمند و مهدی مهدی پور به سود استقلال به پایان رسید تا آبی پوشان با برتری روحی بهتری نسبت به حریف نیمه دوم را آغاز کنند. امیر قلعه نویی نیز در همان نیمه نخست به منظور برطرف کردن نقاط ضعف تیمش بعد از گل‌های استقلال دست به ۳ تعویض زد.

دو تیم بازی را با سرعت بالا آغاز کردند اما به نظر می‌رسید اشتهای گل گهر برای دست‌یابی به گل بیشتر از آبی پوشان بود و آنها مثل نیمه اول یکی دو بار دروازه استقلال را با خطر مواجه کردند که باز هم حسینی ناجی دروازه شد. در دقیقه ۵۱ حمله دامنه دار گل گهر به موقعیتی خطرناک درون محوطه جریمه استقلال انجامید اما مهاجمان گل گهر نتوانستند از پاس خوب منشا استفاده کنند.

در دقیقه ۵۶ گل گهری ها که بازی را در دست داشتند تا یک قدمی باز کردن دروازه آبی پوشان رفتند که در این لحظه ضربه خطرناک یونس شاکری ابتدا به دیرک دروازه برخورد کرد و سپس توسط مرادمند راهی کرنر شد.

استقلال اولین حضور جدی‌اش را در دقیقه ۶۱ روی دروازه گل گهر تجربه کرد که در این دقیقه ضربه سنگین مهدی قایدی از بالای دروازه گل گهر بیرون رفت. ۱۰ دقیقه بعد این گل گهری ها بودند که می‌توانستند دروازه استقلال را باز کنند که ضربه آقاجانپور از بالای دروازه آبی پوشان بیرون رفت.

در دقیقه ۹۰ ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه گل گهر نصیب استقلال شد که ضربه خطرناک مهدی قایدی را آرمین سهرابیان از روی خط دروازه راهی کرنر کرد.

در ادامه بازی هم علیرغم تلاش دو تیم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا استقلال با همان ۲ گلی که در نیمه اول به ثمر رسانده بود به پیروزی برسد و با ۴۳ امتیاز در رده سوم جدول جایگاه خود را تثبیت کند. گل گهر هم با پذیرفتن این شکست ۳۵ امتیازی ماند و با یک پله سقوط در رده پنجم قرار گرفت.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا