ایران و جهان

رکورد «رونالدو» ممکن است ۱۶ سال دیگر شکسته شود


به گزارش خبرنگار مهر، کریستیانو رونالدو در بازی هفته گذشته تیم ملی فوتبال پرتغال مقابل فرانسه در یورو ۲۰۲۰ بود که توانست دو گل به ثمر برساند و به رکورد ۱۰۹ گل ملی علی دایی، اسطوره فوتبال ایران برسد.

رونالدو که در این رقابت‌ها امروز یکشنبه با بلژیک دیدار می‌کند، در صورت به ثمر رساندن یک گل دیگر، علی دایی را پشت سر می‌گذارد و به تنهایی به آقای گل جدید فوتبال ملی جهان تبدیل می‌شود.

علی دایی که بعد از رسیدن رونالدو به رکوردش برای او پیام محبت آمیزی منتشر کرده بود، در تازه‌ترین اظهارنظر خود دوباره برای رونالدو آرزوی موفقیت کرد.

دایی با بیان اینکه خوشحال است رکوردش توسط یک قهرمان واقعی داخل زمین و یک جنتلمن خارج از زمین شکسته می‌شود، گفت: همیشه به رونالدو افتخار می‌کردم. او یکی از سه بازیکن برتر جهان است؛ از آنهایی که هیچ موقع فراموش نخواهند شد.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران که با «یورو نیوز» صحبت کرده است، افزود: رونالدو طی سال‌ها ثابت کرده است که با استقامت، سخت کوشی و حرفه‌ای بودن می‌توان به اهداف زیادی دست یافت.

وی همچنین گفت که رکوردی که رونالدو در تعداد گل‌های ملی از خود بر جای می‌گذارد ممکن است در سال‌های آینده توسط بازیکنان دیگر شکسته شود.

دایی اظهار کرد: آقای رونالدو قطعاً رکوردی را بر جای می‌گذارد که ممکن است بعد از ۱۶-۱۷ سال شکسته شود اما فکر می‌کنم با آمادگی بدنی رونالدو، او می‌تواند رکوردش را بهبود ببخشد. همیشه برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا