ایران و جهان

مردم تهران پیروزی مقاومت فلسطین را جشن می‌گیرند


به گزارش خبرگزاری مهر، تجمع مردمی به مناسبت پیروزی ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم خبیث صهیونیستی فردا شنبه اول خردادماه ساعت ۱۰ صبح در میدان فلسطین تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، نبرد سخت و طاقت‌فرسای گروه‌های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی تحت عنوان «شمشیر قدس» سرانجام پس از ۱۲ روز ساعت ۲ بامداد امروز جمعه پس از اعلام آتش بس، به پایان رسید. همانطور که پیش بینی می‌شد، رژیم صهیونیستی علیرغم رجزخوانی‌های فراوان، تحت فشار حملات موشکی و گسترده گروه‌های مقاومت در نهایت تَن به پذیرش آتش بس داد.

صهیونیست‌ها در حالی میدان نبرد با مقاومت فلسطین را ترک کردند که در نهایت مجبور شدند نسبت به توقف تجاوزات خود در منطقه «شیخ جراح» به گروه‌های مقاومت تضمین‌هایی بدهند.

در پی پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی با صدور پیامی پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی را به ملت فلسطین تبریک گفتند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ دوازده روزه با رژیم صهیونیستی را تبریک گفتند و فرمودند: آزمون این چند روز، ملت فلسطین را سرافراز کرد. دشمن وحشی و گرگ صفت به درستی تشخیص داد که در برابر قیام یکپارچه‌ی فلسطین ناتوان است. آزمون همکاری قدس و کرانه‌ی باختری با غزه و اراضی ۴۸ و اردوگاه‌ها، راهکار آینده‌ی فلسطینی‌ها را نشان داد. در این ۱۲ روز رژیم جابر، جنایات بزرگی عمدتاً در غزه مرتکب شد و عملاً ثابت کرد که بر اثر ناتوانی در مقابله با قیام یکپارچه‌ی فلسطین، رفتارهایی آنچنان ننگین و دیوانه‌وار مرتکب می‌شود که افکار عمومیِ همه‌ی عالم را بر ضد خود برمی‌انگیزد و خود و دولت‌های غربی پشتیبان خود بویژه آمریکای جنایتکار را از گذشته باز هم منفورتر می‌کند.

ادامه‌ی جنایت‌ها و درخواست آتش‌بس هر دو شکست او بود. او ناچار شد شکست را بپذیرد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا