ایران و جهان

گل الریان «ذهن» پرسپولیس را بهم نریخت/ تا لحظه آخر تسلیم نمی‌شویم


به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از پیروزی سه بر یک شامگاه شنبه پرسپولیس مقابل الریان قطر در هفته دوم گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا گفت: گلی که ابتدا خوردیم کار را برای ما سخت کرد و سعی کردیم در ادامه بازی نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: به بازیکنان تیمم ابتدا تبریک می گویم که اینچنین جنگیدند و نتیجه باخت را با پیروزی عوض کردند. در نیمه اول بازی تقریباً برابر بود اما در نیمه دوم همه چیز مشخص شد. بیشتر اتفاقات بازی در این نیمه رقم خورد.

وی یادآور شد: بازی را در نیمه دوم خیلی خوب شروع کردیم. با ذهنیت برد وارد زمین شدیم. اعتماد به نفس خوبی داشتیم. وقتی گل خوردیم اعتماد به نفس ما به هم نریخت و از لحاظ ذهنی خودمان را آماده کردیم و توانستیم سه گل بزنیم. این نتیجه حاصل کار تیمی ما بود.

یحیی درباره عملکرد بازیکنان این تیم تصریح کرد: باز هم از آنها تشکر می‌کنم که حتی برای زدن گل چهارم هم تلاش کردند. این برد را به تمام هواداران تقدیم می‌کنیم و انشاالله بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی سرخپوشان درباره شانس صعود این تیم افزود: ما تیم خوبی هستیم و تا لحظه آخر تسلیم نمی‌شویم. انگیزه زیادی برای هواداران خود داریم. می‌خواهیم آنها شاد باشند. پارسال در آسیا هم خوب بودیم و امسال هم عملکرد قابل توجهی داشتیم. پرسپولیس چندسال است عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشت.

وی ادامه داد: به نظرم همه تیم‌ها که حضور دارند هزینه‌های خیلی زیادی کردند و دنبال قهرمانی هستند. ما هم شانه به شانه با آنها حرکت می‌کنیم. شرایط باید از هر لحاظ فراهم شود مشکلات نیز برطرف شود تا این اتفاق بیفتد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا