اخبار خوزستاناقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

مدیر مخابرات منطقه خوزستان خبرداد: توسعه و ارتقای یکهزار و ۶۴۲ سایت مخابراتی در خوزستان در دست اقدام است

به گزارش خوز۲۴ از اهواز- رحیم فلاح زاده شنبه ۲ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: یک هزار و ۹۸ سایت از بهمن ماه پارسال تا بهمن ماه امسال در دهه فجر توسعه و ارتقا یافته اند و باقی سایتها نیز تا خرداد ماه سال آینده وارد مدار خواهند شد.

وی گفت: این سایت ها به تکنولوژی های روز مجهز می شوند و توسعه می یابند تا مشترکان همراه اول با بهترین کیفیت از این اپراتور استفاده کنند.

مدیرمخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: در کل کشور ۱۵ هزار سایت برای ارتقا و توسعه در نظر گرفته شدند که از این تعداد سهم استان یکهزار و ۶۴۲ سایت است.

۲.۵ برابر شدن پهنای باند اینترنت همراه اول در دوران کرونا

مدیرمخابرات منطقه خوزستان در ادامه بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و افزایش استفاده از اینترنت و غیرحضوری شدن فعالیت های مختلف مخابرات پهنای باند اینترنت همراه اول را تا ۲.۵ برابر افزایش داده است.

وی گفت: مخابرات استان در صورت نیاز آمادگی افزایش پهنای باند اینترنت را دارد و تاکنون با مشکلی برای تامین شبکه اینترنت مواجه نبودیم.

ثابت ماندن تعرفه تلفن ثابت برای مخابرات زیان آور است

فلاح زاده افزود: هزینه ای که برای تلفن ثابت از سوی مخابرات انجام می شود از درآمد آن بسیار بیشتر است، تعرفه تلفن ثابت سال هاست که ثابت مانده و با وجود افزایش قیمت تجهیزات، هزینه کردن در بحث تلفن ثابت برای مخابرات زیان‌ده است.

مدیرمخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: یک میلیون مشترک تلفن ثبت زیرپوشش مخابرات استان هستند که هزینه های رسیدگی به این شبکه بسیار بالا است و برای سودده بودن این شبکه باید تعرفه های تلفن ثابت تغییر کند.

پنج میلیون مشترک همراه اول  و یک میلیون مشترک تلفن ثابت زیر پوشش مخابرات خوزستان هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا