ایران و جهان

تبیان بازیگر محوری شبکه ملی اطلاعات است


به گزارش خبرنگار مهر، کمیل خجسته امروز یکشنبه در مراسم رونمایی از سبد محصولات زندگی تبیان که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، گفت: تبیان به عنوان یک سازمان فناورانه اجتماعی تلاش می‌کند در جهانی که روز به روز در عصر شبکه غرق می‌شود و فناوری‌ها زندگی را بیشتر تحت تأثیر قرار می‌دهد، نقش محوری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه روز به روز شاهد توسعه و گسترش نسل‌های فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی هستیم، گفت: این فناوری‌ها زندگی بشر را احاطه کرده اند و فرصت‌ها و تهدیدهای بسیاری برای انسان به وجود می‌آورند.

خجسته تصریح کرد: تبیان با نگاه فرصت محور خود تلاش می‌کند با ایجاد صنایع نرم و ترکیبی از علوم انسانی و نگاه مهندسی، آسیب‌های مرتبط با این فناوری‌ها را در زندگی ایرانی- اسلامی هموار کند.

مدیرعامل تبیان گفت: اگر در سپهر مجازی، شبکه ملی اطلاعات را ترسیم کنیم، گروه تبیان با ارائه سرویس محتوا، هوشمند تبیان با ارائه خدمات محتوای کاربر و تات تبیان با ارائه زیرساخت‌های این حوزه تلاش می‌کند اکوسیستم زندگی را ایجاد کند. به بیان دیگر تبیان بازیگر محوری شبکه ملی اطلاعات است.

وی از خلق مجموعه نوآوری تبیان با عنوان «تبینو» خبر داد و گفت: تبیان می‌تواند مخاطب ۲۰ میلیون ایرانی باشد. در آینده پلتفرم زندگی ایرانی تبیان توسعه می‌یابد و شعار «به تبیان آینده خوش آمدید» سرلوحه ارائه خدمات این مجموعه است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا