اخبار خوزستاناقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد خوزستان اهدا شد

به گزارش خوز ۲۴ از اهواز ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)خوزستان عصر چهارشنبه در آیین اهدای این جهیزیه‌ها در مجتمع فجر سپاه در اهواز ، بیان کرد: شورای زکات در استان ها از سال ۱۳۸۶ با تاکید رهبر معظم انقلاب برای حمایت از مستضعفان و به ویژه جوانان برای امر ازدواج ، فعالیت گسترده‌ای را آغاز کرده که این حمایت ها در خوزستان نیز قابل توجه بوده است.

جمال شیبه افزود: اکنون نیز به همت شورای زکات خوزستان، ۱۰۰ سری جهیزیه شامل یخچال، لباسشویی، تلویزیون ، جارو برقی و فرگاز هر یک به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال به زوج های خورستان اهدا شد.

وی ادامه داد: یکی از ماموریت های اصلی و اولویت ها در کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان است که از ابتدای امسال تاکنون سه هزار سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به زوج های خوزستانی اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: همچنین به منظور سهولت در امر ازدواج و تهیه اقلام مورد نیاز ۵۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه امسال تاکنون به زوج های جوان در خوزستان اعطا شده است.

وی گفت: یکی از افتخارات این کمیته نسبت به سایر استان ها این است که اکنون هیچ نوعروسی در صف دریافت جهیزیه در خوزستان نداریم که این افتخار با حمایت مردم، خیران، موسسات خیریه و به ویژه حمایت نماینده ولی فقیه در استان و پشتیبانی دولت در خوزستان محقق شده است.

شیبه ابراز امیدواری کرد تا با حمایت مردم، خیران و مسوولان در مسیر خدمت بی منت، در ماه های آینده گام های موثرتری برای کمک به جامعه زیرپوشش برداشته شود.

در ۱۴ بهمن جاری نیز ۲۲ سری جهیزیه به مناسبت دهه مبارک فجر به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اندیمشک اهدا شده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا