ایران و جهان

پرسپولیس با کامیابی نیا به کمال رسید/ آمار قابل قبول در دفاع


به گزارش خبرنگار مهر، مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان و دوری طولانی مدت او از حضور در قلب دفاع پرسپولیس در کنار سید جلال حسینی باعث شد تا کادر فنی این تیم تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد کند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که در جریان باخت دو بر یک تیمش مقابل آلومینیوم اراک از مهدی شیری و سید احسان حسینی به عنوان مدافعان میانی استفاده کرده بود پس از عملکرد نامطلوب آنها تصمیم به حضور کمال کامیابی نیا در کنار سید جلال حسینی گرفت.

این تصمیم منجر به چهار پیروزی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر شد تا سرخپوشان پس از فراز و نشیب‌های خود در ابتدای فصل در مسیر بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.

کارنامه کامیابی نیا در دفاع پرسپولیس با ثبت سه کلین‌شیت در چهار بازی قابل قبول بوده است. حضور این بازیکن در کنار سیدجلال باعث شد تا حامد لک تنها یک بار و آن هم در جریان بازی با ماشین سازی گل دریافت کند.

با این حال کامیابی نیا منتظر بازگشت کنعانی زادگان است تا بار دیگر به عنوان هافبک دفاعی در جمع بازیکنان خط میانی پرسپولیس حاضر شود.

کنعانی زادگان قرار است از بازی بعدی این تیم مقابل گل گهر سیرجان با صلاحدید کادر فنی در جمع ۱۱ مرد اصلی قرار بگیرد اما اگر این بازیکن نتواند همچنان به آرایش دفاعی سرخپوشان بازگردد باز هم شاهد حضور کامیابی نیا در آخرین بازی دور رفت رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر خواهیم بود.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵:۴۰ جمعه هفته جاری میهمان گل گهر سیرجان در دیدار معوقه هفته دهم لیگ برتر فوتبال است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا