ایران و جهان

پیگیری مطالبات مردم مهم‌تر از پاسخ دادن به اظهارات «روحانی» است


محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه مجلس حق نظارت بر عملکرد دولت و وزرا را ندارد، گفت: رئیس جمهور با طرح این مباحث به دنبال عصبانی کردن نمایندگان مجلس است اما قطعاً نمایندگان مجلس با این مباحث عصبانی و از وظایف خود دور نمی‌شوند و وارد این حواشی نخواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی به دنبال کمک به دولت است، افزود: متاسفانه برخی از دولتمردان به مباحث حاشیه‌ای دامن می‌زنند که اصلاً درست نیست و نباید کشور را درگیر این مسائل کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: البته همه دولت‌ها معمولاً در ماه‌های پایانی خود چنین مباحثی را مطرح می‌کنند که هدف دولت‌ها از طرح این مباحث آن است که افکار عمومی را از بررسی کارنامه و وعده‌های خود دور کنند.

آصفری تاکید کرد: دولت امروز باید پاسخگوی عملکرد و وعده‌های خود به مردم باشد اما آنان امروز مباحثی را مطرح می‌کنند که زمان پرداختن به این مباحث نیست.

وی افزود: به اعتقاد بنده هدف رئیس‌جمهور از طرح مسائل حاشیه‌ای آن است که ذهن منتقدان را از بررسی فعالیت‌ها و کارنامه‌های دولت دور کند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی قطعاً وارد این حاشیه‌سازی‌ها نمی‌شود و به وظایف خود یعنی نظارت بر عملکرد دولت و دستگاه‌های اجرایی و حل مشکلات معیشتی مردم می‌پردازد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیگیری مطالبات مردم مهم‌تر از این است که پاسخ رئیس جمهور را دهیم و نمایندگان مجلس به جای آنکه پاسخ رئیس جمهور را دهند و مانند وی مباحث حاشیه‌ای مطرح کنند، وقت خود را روی تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح مهم می‌گذارند تا افرادی که حاشیه سازی می‌کنند نتوانند به اهداف خود دست یابند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا