ایران و جهان

مفقود شدن ۷ نفر بر اثر سقوط بهمن در ارتفاعات تهران


محمد باقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره بر حادثه دیروز سقوط بهمن در ارتفاعات شمال تهران گفت: روز گذشته حوالی ساعت ۱۳:۱۰ اخطاری مبنی بر شرایط نامساعد کوهستانی در شمال ارتفاعات تهران به مراکز هلال احمر اعلام شد.

وی با اشاره بر وقوع برف و کولاک در ارتفاعات توچال، کلکچال و دارآباد عنوان کرد: براساس اعلام خانواده‌ها به مراکز امدادی، تاکنون ۷ نفر به صورت قطعی بر اثر این حادثه مفقود شده اند و عملیات جستجو برای یافتن این افراد ادامه دارد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور با بیان اینکه حادثه سقوط بهمن در اتفاعات تهران ۲ فوتی بر جای گذاشت، تصریح کرد: پس از اعلام هشدار روز گذشته به مراکز امدادی، بلافاصله ۱۶ تیم عملیاتی و امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در حال حاضر نیز عملیات جستجو برای گمشدگان توسط نیروهای عملیاتی و بالگردهای امدادی در حال انجام است.

محمدی افزود: متأسفانه بر اثر این حادثه ۷ نفر نیز مصدوم شدند و تعدادی از هموطنان گمشده در مسیر نیز به مناطق امن انتقال یافتند. امداد رسانی به این افراد آسیب دیده نیز تا ساعت ۴ صبح امروز ادامه داشت.

وی تاکید کرد: از تمامی خانواده‌هایی که فرزندان یا هر یک از آشنایان آنها روز گذشته در ارتفاعات شمال تهران حضور داشته و هنوز به منزل بازنگشته اند نیز می‌خواهیم تا با تماس با مراکز امدادی و هلال احمر، اعلام مفقودی کرده تا عملیات جستجو برای یافتن آنها انجام شود.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا