اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

مدیرکل راهداری و حمل و نقل خوزستان خبر داد: مشارکت ۳۰۰ نیروی راهداری در طرح زمستانی خدمات جاده‌ای خوزستان

به گزارش خوز ۲۴ از اهواز  غلامعباس بهرامی‌نیا پیش از ظهر امروز در حاشیه «مانور مشترک طرح زمستانی خدمات جاده‌ای» اظهار کرد: طرح مشترک زمستانی با همکاری دستگاه‌های امداد رسان جاده‌ای هر ساله از یکم دیماه تا ۲۰ فروردین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح همه دستگاه‌ها از جمله اورژانس، هلال احمر، پلیس و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مشارکت می‌کنند تا در مواقع ضروری به رانندگان و مسافران جاده‌ای خدمات رسانی کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اینکه مجموعه سه هزار دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در طرح زمستانی آماده باش هستند، افزود: در ۳۵ راهدارخانه استان ۳۰۰ نیروی راهدار مستقر هستند و در این طرح ۱۵۵ دستگاه ماشین آلات مجهز مشارکت می‌کنند که با احتساب خودروهای نیمه سبک و سبک، ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات نیز در طرح زمستانی خدمات جاده‌ای مشارکت دارند.

بهرامی‌نیا بیان کرد: مانور طرح زمستانی خدمات جاده‌ای، توان عملیاتی دستگاه‌های مربوطه را نشان می‌دهد که با شدت بارش‌هایی که معمولاً در این فصل وجود دارد بتوانند بهترین خدمات جاده‌ای را ارائه دهند تا محور مسدودی را در شبکه راه‌های استان در این فصل نداشته باشیم.‌

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا