اخبار خوزستاناقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

فتاح: بنیاد مستضعفان درتامین زمین طرح ملی مسکن خوزستان مشارکت می کند

به گزارش خوز ۲۴ از اهواز  – سیدپرویز فتاح روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در اهواز افزود: بنیاد مستضعفان زمین‌هایی درسطح استان خوزستان دارد که چنانچه واجد شرایط باشند و بتوان آنها را در محدوده شهری قرار داد بنیاد آمادگی دارد این زمین‌ها در اختیار طرح اقدام ملی مسکن قرار دهد.

وی گفت: بنیاد مستضعفان با همراهی مجموعه دستگاه‌های اجرایی و استاندار خوزستان آمادگی دارد زمین‌های خود با قابلیت مسکونی را در مناطق مختلف استان پس از دریافت مجوز و حل و فصل مساله تراکم در خدمت طرح اقدام ملی مسکن قرار دهد تا بنیاد به نوبه خود سهمی در این طرح ملی و تامین مسکن برای خانواده‌های فاقد مسکن داشته باشد.
فتاح در ادامه افزود: در نشستی که با حضور مسوولان استانی برگزار شد مقرر گردید پس از جمع بندی نهایی و هماهنگی‌ها و بررسی‌های لازم در استان ، نتیجه آن را جهت تصمیم نهایی به تهران اعلام کنند.

بسته معیشتی برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی
فتاح گفت:بنیاد مستضعفان بسته معیشتی چهار میلیون ریالی برای خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرهای خرمشهر، آبادان ، ماهشهر و شهر بندر امام خمینی(سربندر) در دی ماه امسال پرداخت می‌کند.
وی همچنین از مشارکت و کمک بنیاد مستضعفان برای تکمیل خانه های نیمه تمام خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیشتی در این شهرها خبر داد.
رییس بنیاد مستضعفان در ادامه افزود: توزیع اعتبار ۳۰۰میلیاردی ریال بنیاد مستضعفان برای کمک به ساکنان آسیب دیده از آبگرفتگی اخیر در شهر بندر امام خمینی ، ماهشهر و شهرک چمران امروز (چهارشنبه)شروع خواهد شد.
وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان برای کمک و توسعه زیرساخت‌ها در بندر ماهشهر و شهر بندر امام خمینی تصمیم هایی با حضور مسوولان منطقه خواهد گرفت.

بنابر همین گزارش ، فتاح روز سه شنبه از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان وارد خوزستان شد و از فاز دوم ساختمان بیمارستان ۲۴۲تختخوابی آیت الله طالقانی بازدید کرد که با کمک بنیاد مستضعفان با پیشرفت ۹۱درصدی در حال ساخت است.
طرح توسعه بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان طبق برنامه تا بهار سال ۱۴۰۰ به طور رسمی افتتاح می‌شود.

بازدید از طرح توسعه نیروگاه حرارتی یک هزار مگاواتی و شرکت فولاد کاوه اروند در خرمشهر از برنامه های فتاح در سفر به خوزستان بود.
رییس بنیاد مستضعفان امروز چهارشنبه در دومین روز از سفر خود به خوزستان از بندر امام خمینی (ره) ، ماهشهر و طرح آلومینیوم مسجدسلیمان و چند پروژه صنعتی و بیمارستانی دزفول نیز بازدید خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا