ایران و جهان

شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» از سمبل‌های مقاومت جهانی هستند


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق سخنانی را در خصوص شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس که سال گذشته توسط متجاوزان آمریکایی به شهادت رسیدند، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» از سمبل‌های مقاومت جهانی علیه استعمار هستند. این افتخار امت اسلامی است که فرماندهانش از شهداء هستند.

پیشتر هم «محمد رعد» رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: اخلاص یکی از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بود. این نماینده پارلمان لبنان افزود: شهید سلیمانی در واقع فردی شجاع و فرهیخته بود. چنین ویژگی‌هایی کمتر در یک فرمانده نظامی که در فعالیت‌های میدانی مشارکت دارد، دیده می‌شود.

رعد در ادامه یادآور شد: شهید سلیمانی برای تحقق اهداف بزرگ تلاش می‌کرد و همواره دستاوردهای زیادی را محقق ساخت. روز گذشته هم «شیخ نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در خصوص شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی نه تنها افتخار انقلاب اسلامی ایران که افتخاری برای تمامی امت اسلامی است. دستاوردهای این شهیدِ بزرگ برای همیشه در اذهان باقی می‌ماند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا