ایران و جهان

سیلی‌های محکم‌تری به قاتلان شهید سلیمانی می‌زنیم


به گزارش خبرگزاری مهر، کمال خرازی در گفتگویی با اشاره به قدرت و نفوذ مردمی شهید سلیمانی و تأثیر شهادت او بر مردم، گفت: تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید سلیمانی، این قدرت و نفوذ مردمی را کاملاً نشان داد که خودش سیلی و پاسخی به جنایت ترامپ بود.

وی افزود: هدف ترامپ از جنایت ترور شهید سلیمانی این بود که پشت نظام جمهوری اسلامی را خالی کند، اما دیدند که همگان، پشت شهید سلیمانی، تفکر آن شهید و امنیتی هستند که او برای کشور ایجاد کرد و این پیام بسیار مهمی است.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تاکید کرد: در این چارچوب باید به اشکال مختلف چنین پیامی را انتقال داد و اقداماتی کرد تا حق مطلب ادا شود و آنچه شایسته آن شهید بزرگوار است عمل شود.

خرازی همچنین درباره تحرکات اخیر نظامی آمریکا در منطقه و احتمال اقدام احتمالی علیه منافع کشورمان با تحریک رژیم اشغالگر صهیونیستی، تصریح کرد: این تحرکات، بیش از هر چیز، جنگ روانی است و در واقع، این امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هستند که خیلی نگرانند که ایران چه کار خواهد کرد و به همین علت با حضور نظامی در منطقه یا صحبت‌هایی که این طرف و آن طرف می‌کنند اقدام به جنگ روانی کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه نباید از این جنگ روانی هراسید، افزود: باید آمادگی کامل داشته باشیم و اگر تخطی کنند طبعاً پاسخ جدی دریافت می‌کنند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی، هدفگذاری برای اخراج نیروهای امریکایی از منطقه را هدف قطعی دانست و تاکید کرد: اقدامات ما برای انتقام از عوامل ترور شهید سلیمانی ادامه می‌یابد و سیلی‌های محکم‌تری به آنان می‌زنیم.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا