ایران و جهان

در وادی فرهنگ لشکری قدرتمند مهیا خواهیم کرد


به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم حجت‌الاسلام جلالی و معارفه حجت‌الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی و معارفه جمعی از مشاوران رئیس این سازمان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس این سازمان، حامد فخری زاده فرزند شهید محسن فخری زاده و جمعی از مسئولان و فرهیختگان عرصه دین و فرهنگ کشور در سالن اجتماعات آستان امام‌زاده صالح تهران برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بابیان اینکه خدمت به دین و انقلاب اسلامی توفیق می‌خواهد ابراز داشت: همواره باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم و انقلاب را کاهش دهیم و در هر منصبی مفید باشیم همچنین معتقدم سالی یک‌بار مدیران ارشد سازمان تبلیغات اسلامی به‌اتفاق در محضر شهدا شرفیاب شوند و برای خدمت به مردم و انقلاب با آن‌ها تجدید میثاق کنند.

وی افزود: باید از زندگی شهدا درس بیاموزیم و همان‌طور که شهید فخری زاده خدمت کرد به‌صورت گمنام برای نظام و انقلاب مفید باشیم و پس از شهادت شرح خدمتمان عالم‌گیر شود یا اگر مانند سردار سلیمانی و آیت‌الله مصباح یزدی ناممان بر سر زبان‌ها می‌افتد؛ رفع مشکلات انقلاب و مردم در رأس امورمان باشد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان داشت: وظیفه بزرگی از خون شهدا به دوش ماست و برای محقق شدن خواسته‌های مقام معظم رهبری باید با تمام نیرو تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در محضر امام زمان (عج) عهد می‌کنیم که برای مقام معظم رهبری که حجت ایشان محسوب می‌شود در وادی فرهنگی با تأسی از شهید قاسم سلیمانی، لشکری قدرتمند مهیا کنیم.

علیرضا نادعلی مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه این مراسم ضمن گرامی داشت سالگرد شهید قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهید فخری زاده با بیان مطالبی در مورد شخصیت وارسته و انقلابی آیت‌الله مصباح یزدی اظهار داشت: هدف از جمع شدن ما به بهانه تغییر سنگر برخی از عزیزان ما در سازمان تبلیغات اسلامی است و امروز برادران ما در موقعیت‌های جدیدی قرار می‌گیرند و ان‌شاالله موج تازه‌ای از جهاد را آغاز خواهند کرد.

حجت‌الاسلام جلالی معاون سابق فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی افزود: امروز سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان پرتوان و شناخته‌شده است و جایگاه این سازمان به نقطه خوبی ارتقا یافته است و ان‌شاالله خداوند زحمات همه دوستان ما را قبول کند.

حجت‌الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه این مراسم اذعان داشت: خداوند به برکت انقلاب اسلامی و نفس قدسی امام (ره) و امروز هم زیر سایه امام خامنه‌ای فرصتی به ما داد تا عالم دیگری را تجربه کنیم و مهم‌ترین مسئله زندگی ما، زیستن در بومی است که در آن حضرت امام (ره) راه رسیدن به عزت، تعالی و ظلم‌ستیزی را ایجاد کرد و مسیر را برای همه ما گشود و ان‌شاالله ما هم با تمام توان خود در آن مسیر قدم برداریم.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده حوزه معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: کارکنان این معاونت تلاش کردند تا این بخش را ارتقا دهند و ما هم تلاش می‌کنیم این مسیر را ادامه دهیم و تمام همت خود را برای هم‌افزایی تشکل‌های دینی مذهبی و نیروهای جهادی و فرهنگی متمرکز خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام عزت زمانی بیان داشت: با توجه به زیرساخت‌های معاونت فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی و ارتباط این معاونت با آحاد مردم و نهادهای دینی و مذهبی؛ شرایطی مهیا شده که با تلاش و همت، می‌توان به دستاوردهای مطلوبی دست‌یافت.

در بخش دیگری از این مراسم سید احمد عبودتیان دستیار ویژه رئیس سازمان به تشریح فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه خود اشاره کرد و خبر داد که بیش از ۴۰۰ شهرستان دارای ستاد مردمی هستند و در اوج کرونا بیش از ۱۱۰ یادواره مردمی در محلات گیلان برای حاج قاسم برگزار شده است.

در پایان این مراسم احکام چند تن از مشاوران رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ازجمله علی یکتا مشاور امور برنامه‌ریزی راهبردی، حجت‌الاسلام سید کمیل باقر زاده مشاور امور تبلیغی فرهنگی در جبهه مقاومت، سید احسان متولیان مشاور امور توسعه منابع پایدار و محمد هانی ایران‌منش مشاور در امور شبکه اندیشه‌ورزان انقلابی اعطا شد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی متولد سال ۱۳۵۹ و دارای مدرک علمی سطح سه علوم حوزوی است. وی از سال ۹۷ به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی قم فعالیت خود را در سازمان تبلیغات اسلامی آغاز کرد همچنین وی از سال ۱۳۸۹ عضو هیئت امنا، هیئت مدیره و مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) بوده است.

از دیگر سوابق وی می‌توان به مدیریت، مشاوره فرهنگی و سازماندهی جبهه فرهنگی و تبلیغی و تربیتی از سال ۱۳۷۵، ۱۰ سال مدیریت فرهنگی، ۴ سال مدیریت علوم حوزوی، تدوین مقالات علمی و همکاری و مدیریت تدوین طرح‌های فرهنگی و اسناد راهبردی به مدت ۱۵ سال، نظارت محتوایی و همکاری در چاپ و نشر بیش از ۵۰ کتاب در موضوعات انقلاب اسلامی، تبلیغ فردی و گروهی از سال ۱۳۷۸ تاکنون در شهرهای مختلف کشور (تهران، سیستان و بلوچستان، البرز، بوشهر و…)، سازماندهی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در برخی مدارس علمیه قم به مدت ۵ سال اشاره کرد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا