ایران و جهان

توضیحات فرمانده انتظامی شرق تهران در خصوص کلیپ «اردوگاه عسگرآباد»


به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کیومرث عزیزی در خصوص جزئیات جدید از حادثه اردوگاه عسگرآباد اظهار داشت: بعد از بررسی‌های اولیه مشخص شد آدرس اعلامی از طرف فرد منتسب به این بانوی اتباع غیرواقعی و جعلی بوده و متأسفانه علیرغم تلاش مأموران تا کنون هیچ گونه آدرسی از نامبرده جهت مشخص شدن صحت و سقم این قضیه پیدا نشده است.

وی افزود: از طرفی به منظور رسیدگی دقیق‌تر به موضوع پلیس‌های تخصصی فتا و اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی اقدامات اولیه را برای شناسایی منتشرکننده ویدئو به منظور پیدا کردن این بانو انجام دادند که سرنخ‌هایی نیز از این موضوع به دست آمده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران عنوان داشت: احتمال دارد که این موضوع یک سناریوی از پیش تعیین شده باشد؛ تا روشن شدن کامل موضوع تحقیقات کماکان ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش روز گذشته ویدئویی از محل مراجعات مردمی اردوگاه عسگر آباد شهرستان پیشوا در فضای مجازی منتشر شده بود که در آن ویدئو نشان داده شده که یک مأمور نیروی انتظامی با یک خانم تبعه کشور افغانستان برخورد فیزیکی داشته است که پس از انتشار این ویدئو غلامعباس ترکی دادستان نظامی استان تهران و سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران برای صحت و سقم و چگونگی این موضوع وارد عمل شدند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا