ایران و جهان

ارسال سلاح به غزه معجزه حاج قاسم بود


به گزارش خبرگزاری مهر، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین گفت که «حاج قاسم سلیمانی تمامی امکانات جمهوری اسلامی ایران را برای رساندن سلاح به غزه به کار گرفت».

وی افزود: «این حاج قاسم سلیمانی بود که فکر آموزش رزمندگان در غزه با صنعت موشک‌های دوربرد را مطرح کرد که این دستاورد بسیار مهمی است. امروز هزاران موشک و کارگاه‌های ساخت خمپاره و آر پی جی در نوار غزه وجود دارد که در طول شبانه روز فعالیت می کنند».

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در ادامه خاطرنشان کرد که «حاج قاسم فرمانده ای بود که هیچ مرزی برای معجزات قائل نبود و همواره می‌گفت که چیز غیر ممکنی وجود ندارد. و تمام سلاح‌هایی که به غزه می‌رسید، با معجزه حاج قاسم بود».

وی همچنین درباره ویژگی‌های شخصیت حاج قاسم گفت که «در تمام عمرم فرماندهی این چنین ندیدم که حتی به کوچک‌ترین جزئیات نیز اهمیت بدهد».

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بخش دیگری از سخنان خود گفت که «حاج قاسم بدون استثنا رویکرد تعاملی خوبی با تمامی گروه‌های فلسطینی داشت و اینکه ده‌ها مبارز در غزه حاج قاسم را شخصاً می‌شناختند، یا با او دیدار کرده و یا از نزدیک او را دیده اند».

زیاد النخاله همچنین با اشاره به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت که «متأسفانه کسانی که اقدام به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی می‌کنند، دشمن را نمی‌شناسند و در نتیجه اسرائیل وطن عربی را با اقتصاد آن و تمامی داشته‌هایش اشغال خواهد کرد».

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه با تأکید بر رویکرد جنون‌آمیز ترامپ گفت که «ما در شرایطی حساس با حضور یک احمق در کاخ سفید هستیم، فردی که تغییرات گسترده‌ای در داخل آمریکا ایجاد کرده است».

زیاد النخاله همچنین گفت: «این امکان وجود دارد که ترامپ تمام منطقه را به سمت یک جنگ سوق دهد، اما ما در بالاترین سطح هوشیاری و آمادگی قرار داریم».


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا