ایران و جهان

کشاورزان پلدختری در انتظار تحقق وعده‌های مسئولان


خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: در جریان سیلاب سال سال گذشته، ۹ ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی شهرستان پلدختر از بین رفت و حالا با گذشت حدود دو سال از وقوع این سیلاب، همچنان عملیات اجرایی این ایستگاههای پمپاژ آب به پایان نرسیده است.

وعده افتتاح «جایدر» و «چم مهر» تا سال آینده

محمد گودرزی مدیر امور آب شهرستان پلدختر در این رابطه با بیان اینکه مقرر بوده که سه ایستگاه پمپاژ آب شهرستان از سوی امور آب اجرایی شوند، اظهار داشت: در این راستا پروژه ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی «دشت جایدر» جز پروژه‌های جهش تولید قرار گرفته است.

وی، بیان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده که این پروژه نهایتاً ظرف یک سال آینده به بهره برداری برسد.

مدیر امور آب شهرستان پلدختر در ادامه با اشاره به پروژه ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی «چم مهر»، عنوان کرد: برای این پروژه مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۰ سیلاب اختصاص پیدا کرده است.

گودرزی، تصریح کرد: این پروژه نیز نهایتاً ظرف یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

جانمایی جدید برای احداث ایستگاههای پمپاژ آب

حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی نیز در این رابطه، اظهار داشت: از اعتبارات سیلاب، مبالغ قابل توجهی برای بازسازی و راه اندازی مجدد ایستگاههای پمپاژ آب کشاورزی شهرستان اختصاص پیدا کرده است.

وی، گفت: این اعتبارات برای ایستگاههای پمپاژ آب «رنگین بان»، «چم مهر»، «جایدر»، «واشیان»، «زیودار»، «جلگه» و «آمیران کوشکی» اختصاص پیدا کرده است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برای این ایستگاههای پمپاژ آب کشاورزی، جانمایی جدید در نظر گرفته شده است.

وعده افتتاح ۳ ایستگاه پمپاژ آب تا پایان بهمن ماه

رضا عسگری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر نیز در این رابطه با بیان اینکه مقرر شده که شش ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی از سوی این نهاد در شهرستان عملیاتی شوند، اظهار داشت: در این راستا ۲۲۴ میلیون ریال برای این پروژه‌ها اعتبار تخصیص داده شده است.

وی، عنوان کرد: با توجه به اختصاص این اعتبار، عملیات اجرایی این ایستگاههای پمپاژ آب شروع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر، ادامه داد: امیدواریم تا پایان بهمن ماه سال جاری حداقل سه ایستگاه پمپاژ آب شهرستان به بهره برداری برسد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا