ایران و جهان

پیروزی استقلال و پایان یک هفته پرحاشیه/آبیها به بالای جدول رسیدند


به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر امروز با دیدار تیم‌های استقلال و ماشین سازی در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. میلیچ در دقیقه ۵۷ برای استقلال گل زد.

آبی پوشان تهرانی که از دو دیدار گذشته خود صاحب یک پیروزی برابر مس رفسنجان و یک شکست برابر فولاد شده بودند، با این هدف که سه امتیاز خانگی را از آن خود کنند به مصاف ماشین سازی رفتند اما در نیمه اول نتوانستند به هدف خود برسند.

شاگردان محمود فکری در نیمه اول بخش زیادی از زمان بازی را در اختیار داشتند و حملاتی را روی دروازه تیم تبریزی پی ریزی کردند اما حملات آنها آنقدر زهردار نبود که بتواند دروازه ماشین سازی را با خطر جدی مواجه کند.

استقلال هر چند تلاش کرد در نیمه اول به گل دست پیدا کند اما برای رسیدن به این مهم برنامه خاصی نداشت و ارسال از جناحین در دستور کار این تیم بود اما هیچ ثمری برای شاگردان فکری نداشت.

در نیمه دوم هم روند کند و کسل کننده استقلال تا دقیقه ۵۷ ادامه داشت اما در این لحظه «میلیچ» با یک ضربه زیبا و دیدنی که با خطای ایستگاهی به دست آمد، آبی پوشان را یک بر صفر از حریف پیش انداخت. در همین دقیقه محمود فکری تصمیم به تعویض شیخ دیاباته گرفت تا روند تیمش را هجومی تر کند.

با ورود دیاباته به زمین شرایط به سود استقلال تغییر کرد و این تیم چندین بار صاحب موقعیت گل زنی شد. البته ماشین سازی هم یک بار تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفت اما ضربه بازیکن این تیم به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۷۵ مهدی قایدی با دروازه بان در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما پس از برخورد با وی نقش بر زمین شد که توپ به دیاباته رسید و ضربه این بازیکن به بدن مدافع حریف خورد. مدافعان ماشین سازی یک بار دیگر هم ضربه سر شیخ دیاباته را از روی خط دروازه برگشت دادند.

در دقایق باقی مانده هر چند استقلال برای رسیدن به گل تلاش کرد اما بیشتر تمرکز این تیم روی حفظ گل زده بود تا بتواند سومین دیدار را با پیروزی به پایان برساند و پس از یک هفته پرحاشیه به سه امتیاز خانگی دست پیدا کند و به وضعیت خود در جدول سروسامان بدهد.

استقلال با این پیروزی ۶ امتیازی شد و به جمع بالانشینان جدول صعود کرد و باید برای نهایی شدن جایگاهش در هفته سوم منتظر سایر نتایج دیدارهای این هفته باشد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا